Włosy jak pleść?

Cześć znów !

Niestety nie mam dziś czasu na jakiś fajniejszy post, dlatego zajmiemy się takim tematem.
Dziś poruszymy znowu sprawę włosów. Podeśle wam kilka sprawdzonych sposobów na zrobienie ładnej fryzurki. Włosy są bardzo ważnym elementem każdej kobiety. Dodają nam uroku i dzięki nim codziennie możemy wyglądać inaczej.
No to lecimy!

Po prostych włosach przyszła moda na delikatne fale
Fryyzurka idealna na randkę, do szkoły, na spotkanie. Bardzo kobieca i romantyczna.
 
Najlepiej kliknąć na obrazek.  Tą fryzurkę już wam pokazywałam. I dziś macie pokazane jak ją ładnie ułożyć.  Tak drogie panie odkurzamy lokówki!
Kokardka będzie ładnie wyglądała i na prostych i na falowanych włosach. Ładna fryzura do szkoły. Bardzo prosta i szybka do zrobienia!
I kolejne śliczne i bardzo proste upięcie! Prostota i klasa.


A wy jak próbowałyście może jakąś z tych fryzur? A może macie  tutoriale? Podzielcie sie!

 

Komentarze

  1. Boski jest ten post. Dzięki tobie już wiem jak się za to zabrać.
    Większość blogerek dała tylko zdjęcia, a ty pokazałaś jak to zrobić ;)
    Już pobrałam i wypróbuje na włosach <3
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki serdecznie, nie jestem boska, bo zdjęcia są z internetu. Ale znalazłam je dla was :)

      Usuń
  2. Wow! Dzięki, takie proste a ja nigdy pomysłu nie mam.. Na pewno skorzystam!

    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutkie fryzurki ;) zwłaszcza ta pierwsza .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :) czekam na kolejne posty, mam nadzieje że pojawią się szybko :)) zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog , nie mogę się doczekać kolejnej notki ;*
    zostanę na dłużej :)
    obserwuje i mam nadzieję na rewanż :* http://fashion-juiceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza fryzura najbardziej mi się podoba. Szkoda, że nie widać czym ona spina te włosy.

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne ale ta pierwsza wyjątkowa :>
    Chyba jednak takiej nie potrafię zrobić xD A szkoda, bo przydałaby się :>
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka