SZCZOTECZKI MIĘDZYZĘBOWE i INTERPROX ŻEL

Hej kochani!

Dziś recenzja szczoteczek między zębowych oraz żelu do przestrzeni między zębowych., które otrzymałam od modentis. 
Szczerze wam przyznam, że nigdy nie używałam takich wynalazków jednak odkąd otrzymałam od Mo dentist paczuszkę, zainteresowałam się tym produktem. W końcu pomaga on nam jeszcze dokładniej dbać o higienę jamy ustnej.  Tak więc dziś zapraszam na dwie dość krótkie recenzję, aż dwóch produktów!





1.

Szczoteczka Bi-Direction 0,7mm biała Sunstar GUM - opakowanie 6 sztuk

0,7mm- biała
Unikalny dwu kątowy system pomaga dotrzeć zarówno do przednich jak i tylnych zębów. Supermocny drut, wykonany ze stopu manganu zapewnia lepszą trwałość i dłuższe życie każdej szczoteczki. Półdługa rączka ułatwia dostęp do całej jamy ustnej. Po naciśnięciu dźwigni zgina się pod kątem prostym.



 

Moja opinia :





W opakowaniu dostajemy sześć szczoteczek.Szczoteczki są bardzo małe, ale poręczne i wygodne w użyciu. Uchwyt jest dość długi, dlatego łatwo jest nam nią operować w naszej jamie ustne. Cóż, z początku nie byłam zbytnio przekonana do używania takich szczoteczek, ale fakt iż wyczyszczę dokładniej swoje ząbki mnie zachęcił. Rozstaw włosków szczoteczki jest gęsty, są one też bardzo maluteńkie i dlatego zmieszczą się w ciasne szczeliny naszych zębów, wyczyszczą te miejsca gdzie nasza zwykła normalna szczoteczka nie dotrze. A więc robi bardzo dużo  i dla mnie każdy powinien zaopatrzyć się właśnie w taką szczoteczkę. Dużym plusem jest też zmiana kąta owej szczoteczki. Dzięki temu można łątwiej dotrzeć do każdej przestrzeni.  O szczoteczkę należy dbać. Po każdym użyciu wypłukać. Do tego dostajemy osłonkę na ową szczoteczkę dzięki czemu możemy zadbać o jej higienę jeszcze bardziej.
Dodatkowo szczoteczka nie rani naszych dziąseł. Moje są bardzo delikatne i ten fakt mnie cieszy.
Bardzo fajne nawet do ciasnych ząbków ( ja takie posiadam) no i jeśli też posiadacie takie mocno ściśnięte to owe szczoteczki będą idealne! Warto zwrócić uwagę na rozmiar sczoteczek (0,7) i dobrać je do własnych zapotrzebowań.
Co jeszcze mogę dodać, to iż włoski szczoteczki umieszczone są na giętkim druciku. Oczywiście jest to ogromny plusik.







2.
 

 Należy szczególnie dbać o higienę przestrzeni międzyzębowych, w których powstaje i rozwija się biofilm.
Skład pasty do zębów w żelu Interprox oraz jej właściwości pozwalają na szybkie przenikanie jej w przestrzenie międzyzębowe zapewniając ochronę dla dziąseł i zapobiegając próchnicy.


Sposób użycia:
  • Wybierz odpowiedni dla każdej przestrzeni rozmiar szczoteczki międzyzębowej.
  • Nałóż żel bezpośrednio na szczoteczkę. Musi być włożona luźno tak, aby włókna i żel, były  w kontakcie z zębami i dziąsłami.
  • Przesuwaj szczoteczkę przód -tył, bez skręcania. Dla zwiększenia skuteczności włóż szczoteczkę po obu stronach.
  • Dla prawidłowej higieny, powtórz ten krok dla każdej przestrzeni międzyzębowej, czyszcząc szczoteczkę po każdym użyciu.
  • Po zakończeniu szczotkowania opłucz szczoteczkę obficie  wodą w celu usunięcia resztek żelu Interprox ®.


 Moja opinia:

Szczoteczki używamy właśnie z tym żelem. Dzięki czemu, nasze przestrzenie między zębowe faktycznie będą idealnie wyczyszczone. Co do konsystencji, jest to taki niebieskawy, przeźroczysty żel, który bardzo fajnie się nakłada na szczoteczkę. Ma miętowy posmak, zostawia takie uczucie chłodku, jest bardzo przyjemne, uczucie świeżości w jamie ustnej pozostaje przez dłuższy czas. ( chyba, że coś zjemy, no ale to jest przecież normalne). Szczoteczka dzięki żelowi przesuwa się sprawniej.
Bardzo fajny produkt i dość niezbędny jeśli chcemy używać powyższych szczoteczek. Zdecydowanie ciężko było by go zastąpić pastą do zębów. Buteleczka jest dość duża i starczy na pewno na długo. A więc warto zainwestować te kilkanaście złotych. Żel się nie pieni.

Obie rzeczy możecie kupić tu :

http://allegro.pl/interprox-zel-do-przestrzni-miedzyzebowych-20-ml-i4324137052.html
http://allegro.pl/szczoteczki-miedzyzebowe-bi-direction-0-7-gratisy-i4325767122.html

Myślę, że ceny nie są zbytnio wygórowane i można spokojnie inwestować. Z cała pewnością będziecie zadowoleni.


Używacie szczoteczek międzyzębowych lub nici dentystycznych?

23 komentarze:

  1. ja kiedys uzywalam podobnych szczoteczek i bylam bardzo zadowolona :) swietna recenzja. musze zajrzec na ich strone,bo szczoteczki wygladaja naprawde bardzo zachecajaco :)
    pozdrawiaam.
    positivelittlethink.bligspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wizytę na moim blogu ;-) co powiesz na wzajemną obserwację?;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh swietne sa :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jestem w szoku :) dotad nie widzialam takiej a nawet bym nie pomyslala, ze ma tak dobre dzialanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i przydatny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy i przydatny produkt :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Yo que soy tan meticulosa con la higiene bucal, me interesa especialmente todos los aparatos nuevos!!!! Genial
    Bss

    http://diseneitorforever.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt, jednak ja boję się używać czegoś takiego.
    Pozdrawiam i gorąco zapraszam do siebie :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wszystko opisałaś :) Jednak trochę boję sie używać takich rzeczy xd
    Może wspólna obserwacja? Ja już - Juleczka R bez profilowego to jaaaa xd
    Teraz twoja kolej !
    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt ale nie wiem czy bym się skusiła go kupić

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój opis bardzo przydatny, będę wiedziała jak z tego korzystac w przyszłości. ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... ja też nigdy nie używałam czegoś takiego, ale może być fajne ;)).
    Zapraszam do siebie - http://daisy2468.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa rzecz, nigdy tego nie używałam, może czas wypróbować! :) obserwuję eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja koleżanka używa tej szczoteczki razem z tą pastą z racji tego, że ma aparat ortodontyczny i mówiła, że jest zadowolona. :)
    obserwuję, www.raspberryandhair.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe te szczoteczki ;)

    http://suziiwithsuzii5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa ta szczoteczka :)
    Jeszcze się z taką nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczoteczki bym się trochę bała, ale żel ciekawie się zapowiada ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog mam nadzieję , że w przyszłości też będę prowadziła swojego bloga na takim poziomie ;) http://by-mart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link sukienki z Choies w tym poście
    http://www.choies.com/product/floral-print-swing-dress-in-denim-look?cid=4685bella
    (proszę o kliknięcie, nie tylko o napisanie że się „kliknęło”)
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ na pasku bocznym,
    Utworzyłam listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, umieszczę tam twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger