Dangerous Women

Cześć !


Dziś przychodzę do was z pachnącą recenzją. Niestety, nie mogę wam tu udostępnić próbki zapachu, przez ekran komputera nie poczujecie więc tego zapachu, ale wiadomo, perfum oprócz ładnego zapaszku powinien spełniać jeszcze kilka innych, drobnych wymogów. W końcu chcemy by nosił się z nami przez cały dzień.
Z perfumami to jest tak, że inaczej pachną w dzień inaczej w nocy inaczej nasz mózg postrzega zapach latem inaczej jesienią. Więc nie ma się co dziwić,  jeśli perfum, który podobał się wam zimą, latem jakoś do was nie przemawia.
Ja jednak znalazłam dla siebie taki perfum, który jest idealny na cały rok!

A cóż to za perełka?

 Marka Bruno Banani została założona w roku 1994 i stała się w krótkim czasie kultową marką znaną na całym świecie. Charakteryzuje się asymetrycznymi flakonami, w których perfumy Bruno Banani prezentują się dumnie i stylowo. 

OPIS
Ten uwodzicielski, zmysłowy zapach niemal uzależnia. Dangerous Woman to uwodzicielski zapach dla kobiet, które wiedzą, że to właśnie ich niebezpieczna, seksowna natura najlepiej działa na mężczyzn. Już opakowanie i flakon w kolorze różu prezentują się niezwykle kobieco i seksownie. Owocowo-żywiołowa nuta głowy z soczystą porzeczką na pewno sprawi, że Dangerous Woman nie przejdzie nie zauważona. Kobieca nuta serca bawi się egzotyczną atmosferą delikatnych kwiatów i zmysłowego mleczka kokosowego. W ciepłej nucie podstawy uwodzicielski heliotrop łączy się ze smakowitymi, kremowymi nutami, wyprzedzając zmysłową wanilię, która sprawi, że powietrze zapłonie.

Zapach bruno banani Dangerous Woman podkreśla naturalny urok i seksapil. Stworzony dla kobiet, które od czasu do czasu mają ochote pokazać swoją nieco niegrzeczną stronę! Zapach dedykowany na wieczór i na wyjścia, albo... wtedy, gdy masz ochotę na poczuć się odważna i niebezpieczna. 

Zapach orientalno - waniliowy Główne składniki: Czarna porzeczka (Nuty Głowy) Mleczko kokosowe i Baileys (Nuty serca) Kwiat Heliotropu i Wanilia Nuty bazy)

/źródło https://www.douglas.pl/

 CENA 119, 90 za 40 ml - rossman
A tu podaję wam link do ceneo :)
http://www.ceneo.pl/23205813

MOJA OPINIA


 Może zacznę od flakonika. W końcu na wygląd wpierw zwracamy uwagę. Tu przyciągnie nas pochyła buteleczka i tu sam fakt iż jest pochyła - wyróżnia produkt od innych, na sklepowych pułkach. A jak dobrze wiemy, producenci perfum prześcigają się w wymyślaniu pięknych, ciekawych, zaskakujących, finezyjnych flakoników. Dzięki czemu buteleczka perfum nie jest samą buteleczką, ale także ozdobą na naszych półkach. Co ciekawe do produkcji takich buteleczek wybierani są przeróżni artyści, a nawet najlepsi jubilerzy. O flakonikach jednak można mówić dużo i jednak nie będę odbiegać od tematu tego postu. Trzeba przyznać, że opakowanie tych perfum jest eleganckie, ciekawe i pasuje do zapachu i nazwy.
Całość zdecydowanie jest konsekwentna. Przy tym zapachu nic się nie gryzie. Wszystko skomponowane jest od początku do końca. Dlatego tak bardzo ten zapach przypadł mi do gustu.
Zapach nie należy do najdelikatniejszych. Jest raczej mocniejszy, bardziej charakterystyczny.  Jest bardzo orzeźwiający i egzotyczny. Bardzo ciężko jest opisać mi jego zapach. Sama raczej wybieram zapachy bardziej kwiatowe niż owocowe i delikatniejsze, jednak ten zapach od razu przypadł mi do gustu. Co jednak było dla mnie zaskoczeniem. Jest na tyle charakterystyczny, że od razu go rozpoznam po zapachu i to chyba jedyny taki perfumik jak dotąd.
Na ubraniu jak i na skórze utrzymuje się dość długo co jest jego zdecydowanym plusem.  Oczywiście polecam  psikać na skórę, jak każdy perfumik - zapach jest o wtedy o wiele lepszy. Polecam psikać się na skronie, szyję, kark, nadgarstki  i nie należy nanosić perfum od razu po kąpieli, troszkę należy odczekać, wtedy perfum utrzyma się troszkę dłużej.
Cena tych perfum jest jednak dość spora, za 40 ml dać 100 zł to dla niektórych osób jest sporo, dla niektórych nie. Wiadomo każdy ma inne granice cenowe do różnych produktów.
Jeśli będziecie mieli okazje, będziecie w pobliżu testera tego perfum to zachęcam was serdecznie do powąchania.  Wtedy sami bedziecie mogli ocenić czy właśnie ten perfum się wam spodoba. Mi on zawrócił w głowie! :D



Mieliście okazję już go wąchać?  Macie jakieś zdanie o nim?


32 komentarze:

  1. tych zapachów to nie znam


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałabym poczuć :P bo bruno różnie ma
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie wąchałam tego zapachu, ale przy najbliższej wizycie w drogerii to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post
    love your blog!!
    would you like to follow each other via GoogleFC ??
    if yes, follow me, let me know and I follow you too :))

    kisses

    http://www.duffymossdaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, również obserwuję http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna buteleczka, ciekawy zapach, sama miałam :)

    Obserwuję
    http://patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie lubie bruno banani jasno rozowe nie wiem jak te pachna ale ogolem sa to calkiem trwale zapachy;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ten perfum i bardzo go lubię, niestety juz prawie mi się kończy węc pora pomyśleć o nowej
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również obserwuję ;)
    www.7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam perfum z Bruno Banani, są po prostu cudowne! Nie trudno się w nich zakochać. :)

    Na moim profilu wspomniałaś o obserwacji za obserwację. Ja już, teraz twoja kolej. :)
    flawlessbloggerlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I didn't know about this brand, thanks for sharing!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam perfum z Bruno Banani, tylko nieco inny niż ten i byłam bardzo zadowolona ;)

    www.am-kubicoweloveblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam kiedys perfumy tej firmy super pachnialy

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tych perfum, ale prezentują się genialnie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. opakowanie jest śliczne, już buteleczka by mnie skusiła do zakupu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam tych perfum, ale wyglądają świetnie :> Może się na nie skuszę :)
    Obs za obs? Odpisz u mnie jeśli się zgadzasz :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tego zapachu, jednak dla mnie byłby pewnie za słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buteleczke ma piękną :) Jestem ciekawa jak pachnie :) Jednak cena dla mnie za wysoka :(
    Bardzo ładnie tu u Ciebie :) Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks great!
    Maybe we can follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook (or where you like)? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Followed back! Let´s Keep in touch!
      xx
      Sarah

      Usuń
  20. Szkoda że nie czuć zapachu przez komputer.
    Zapraszam na wyczekiwany krótki filmik :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks Alexandra for stopped by my blog! it would be nice following each other. I added you via gfc, g+ , twitter and FB with my personal account!
    Waiting for you!
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie egzotyczne zapachy :D - jak dla mnie - MUST HAVE

    make-it-to-the-top.blogspot.com
    Give away

    OdpowiedzUsuń
  23. Również obserwuje (392) ,dzięki za odwiedziny i komentarz na moim blogu :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich sytuacjach żałuje, że nie można potrzeć monitora aby poznać zapach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. No butelka robi wrażenie hehe
    Tylko trochę drogo
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej.Bardzo spodobał mi się ten post i z miłą chęcią czyta się twojego bloga ;*
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post.
    Zapraszam na naszego bloga ; ) Dopiero zaczynamy!
    _______________________________________
    http://weonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger