Pazurkowe inspiracje

Cześć!

Chciałam was przeprosić, za to, że nie było ostatnio postów. Choroba mnie złapała i niestety spowodowało to lekki zastój. Mam jednak nadzieję, ze znajdę siły by znów napisać jakiś test  produktu, albo outfit. Właśnie dziś przyszedł do mnie kurier z niespodzianką, tak więc w planach mam już dwa takie stroje. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Mam też pytanie, czy chcielibyście może o czymś konkretnym poczytać na blogu? Może jakieś testy produktu, czy post jak dbam o włosy? Wasze pomysły zostawcie w komentarzach :)

Dziś szybciutki przegląd internetu i pazurkowe inspiracje! Zapraszam do oglądania.















\
Mam nadzieję, że wam się podoba.
Mam też drobną prośbę, kto może niech kliknie, jeśli trzeba się odwdzięczyć dajcie zać.
Kliknijcie w baner

 
 

14 komentarzy:

  1. śliczne <3

    ________________
    classic&minimal
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Love them all!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie dość ciekawe jednak najbardziej podobają mi się pierwsze :)

    Zapraszam do siebie na nowe zdjęcia :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne! wszystkie mi się podobają :)
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 najbardziej w moim guście :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne pazurki <3

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne paznokcie. Mogłabyś zrobić post o tym jak dbasz o włosy. Lubię posty na ten temat :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. VERY NICE NAIL DESIGN!

    WWW.DONNAIVEH.COM

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger