wtorek, 19 maja 2015

Dove kostki myjące

Cześć!


Jakiś czas temu wspominałam wam o fajnych żelach pod prysznic od Dove!  Nadal rozpieszczają mnie podczas kąpieli. Raczej zostaną ze mną na dłużej. A wy zdecydowałyście się już na zakup tego produktu i udział w akcji o której wspominałam? Mam nadzieję, ze was nieco do nich przekonałam i same go wypróbowałyście,  no i oczywiście, że się u was też fajnie sprawdził. Dajcie znać w komentarzu :)
Dziś chciałabym wam nieco powiedzieć o ich kostkach myjących, które także otrzymałam do testowania. Jest to nowy produkt, który nadaje się także do demakijażu oczu! Bardzo mnie to zaskoczyło ( pozytywnie oczywiście) mała kostka,  a posiada tak wiele zastosowań. 
Mydło Dove gości u mnie codziennie. Moja mama bardzo ceni sobie ich produkty, bardzo się cieszymy, że Dove o nas nadal dba i ulepsza swoje produkty.   Myślę, że po tym krótkim wstępie możemy przystąpić do testu kostek!.




O produkcie :

Każda kobieta pragnie czuć się piękna. Każda ma swój sprawdzony sposób na kuszący makijaż – podkreślone usta i oczy. Jednak w przypadku skóry wszystkie kobiety są wiedzą czego potrzebują. Piękna skóra? To proste – czysta, pełna blasku, gładka i miękka. Dokładnie taka, jak po ulubionym zabiegu w SPA lub po rytuale piękna Dove. Dzięki wyjątkowej formule kostki myjącej Dove, teraz każda kobieta może odkryć prawdziwe piękno swojej skóry. W domowym zaciszu łazienki sprawić sobie chwilę przyjemności z Dove.

Kostka myjąca Dove nie jest mydłem. To wyjątkowy kosmetyk myjący, zawierający łagodny surfaktant: izotionian oleju kokosowego, który w połączeniu z cząsteczkami kwasów tłuszczowych tworzy molekuły DEFI (Directly Esterified Fatty Isethionate). To innowacyjna technologia pozwalająca na skuteczne oczyszczanie skóry, bez naruszania równowagi lipidowej naskórka.
Dodatkowo zawarte w kostce myjącej Dove kwasy tłuszczowe pomagają uzupełnić fizjologiczne lipidy naskórkai zregenerować ochronny płaszcz lipidowy już w trakcie mycia skóry. Neutralne pH zapewnia prawidłowy odczyn powierzchni skóry, gwarantujący jej zdrowe funkcjonowanie.




Ja otrzymałam 3 kostki myjące :

Kremowa kostka myjąca Dove Beauty Cream Bar

⦁    Zawiera niezwykle delikatne składniki myjące
⦁    Dzięki ¼ kremu odpowiednio nawilża skórę już podczas mycia
⦁    Wzbogacona o lipidy odbudowujące płaszcz ochronny skóry
⦁    Neutralne pH kostki pomaga utrzymać naturalną barierę ochronną skóry
⦁    Idealnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż
⦁    Rekomendowana przez polskich dermatologów

100 g, ok. 3,89 PLN


Kremowa kostka myjąca Dove Purely Pampering z masłem Shea i wanilią

⦁    Dzięki zawartości 1/4 kremu nawilżającego oraz masła Shea kostka myjąca Dove doskonale nawilża skórę, pozostawiając ją gładką
i promienną.
⦁    Posiada otulającą, rozpieszczającą kompozycję zapachową, w której dominują nuty ciepłej wanilii.
⦁    Zawiera niezwykle delikatne składniki myjące.
⦁    Wzbogacona o lipidy odbudowujące płaszcz ochronny skóry.
⦁    Neutralne pH kostki pomaga utrzymać naturalną barierę ochronną skóry.
⦁    Idealnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż.
⦁    Rekomendowana przez polskich dermatologów.

100 g, ok. 3,89 PLN

Kremowa kostka myjąca Dove Fresh Restore z ogórkiem i zieloną herbatą 

⦁    Unikalna kompozycja zapachowa to zasługa połączenia orzeżwiającego zapachu ogórka, ze świeżymi nutami zielonej herbaty.
⦁    Zawiera niezwykle delikatne składniki myjące.
⦁    Dzięki ¼ kremu odpowiednio nawilża skórę już podczas mycia.
⦁    Wzbogacona o lipidy odbudowujące płaszcz ochronny skóry.
⦁    Neutralne pH kostki pomaga utrzymać naturalną barierę ochronną skóry.
⦁    Idealnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż.
⦁    Rekomendowana przez polskich dermatologów.

100 g, ok. 3,89 PLN



Moja opinia:

Czy już sam opis nie brzmi przekonująco? Mnie przekonują i to bardzo. Dodatkowo zapach każdej kostki jest po prostu obłędny. Ja otrzymałam trzy warianty, ale jest ich zdecydowanie więcej w sprzedaży. Kiedy tylko wykończę te kostki myjące, to z ogromną chęcią będę próbowała kolejne propozycje od Dove. Już kilka zapachów sobie upatrzyłam ;D
Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona tym, jak przyjemnie zmywa się makijaż tą kostką . Bardzo dobrze radzi sobie z maskarą, cieniami do oczu oraz eyelinerem. Nie podrażnia oczu, nie uczula. P Pozostawia skórę gładziutką i przyjemną w dotyku. Mycie się tą kostką to sama przyjemność. Mydełko od razu się pieni i bardzo fajnie rozprowadza po naszej skórze. Piana jest bardzo kremowa i taka konsystencja bardzo mi przypadła do gustu. No i  te zapachy, które wydobywają się podczas mycia! Zostają one z nami na dłużej, ponieważ utrzymują się na naszym ciele przez jakiś czas. Moją ulubioną kostką została ta z masłem shea i wanilią. I coś czuję, że do niej będę często wracać. Kostki są odpowiednie dla wszystkich typów skóry, każdy z was powinien być z nich zadowolony. Produkt, jak to przystało na Dove, jest owalny - dzięki czemu zdecydowanie wygodniej się nim myje, niż prostokątną kostką.
Podsumowując - kostki bardzo fajnie nawilżają naszą skórę, pięknie pachną, mają przyjemną kremową konsystencje, poręczny kształt i nie podrażniają naszej skóry. No i ten fakt, że możemy umyć nią twarz, ciało czy dłonie.  U mnie w domu, z cała pewnością nie zamienimy ich na nic innego :)


Dajcie znać czy też tak lubicie te produkty!

37 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie wybrałam. Ale koniecznie muszę to zmienić, ponieważ lubię kosmetyki DOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mydełka Dove z wanilią jeszcze nie miałam, koniecznie muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie te kostki zbierają średnie recenzje. Ja jestem nimi zachwycona, podobnie jak Ty - bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you very much!!! Is something super simple and practical beyond that is unlike any other notebook. I hope I have inspired:D

    I use Dove products and I love this brand :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the pictures, the Shea butter is my favourite!
    Have a great day :)
    Rosanna x
    Rose’s Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for such a detailed post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeli mam za dużo więc nie skusiłam się na udział w tej akcji. A kostki Dove to jedne z nielicznych którymi mogłam myć buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! i love Dove!
    kisses

    http://pearlsandrosesdiary.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam kostki z Dove, świetnie nawilżają i pięknie pachną :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice blog!
    Pls send me a questions on my Q&A new post
    Have a nice day my dear :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te mydła :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja raczej nie używam kostek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam produkty Dove, są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O siwetne muszą być te kostki! ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jednak bardziej lubię produkty do mycia w płynie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy jakoś mnie nie przekonywały, ale ostatnio zbierają pochlebne opinie, więc wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam szczególnie te z masełkiem shea :)

      Usuń
  17. bardzo lubie kosmetyki myjace Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę mydła w płynie. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny produkt :) Wygląda prześlicznie ;)

    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest marka i produkty, które same się bronią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam i mi się super sprawdzają ;3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydła od Dove są na prawdę świetne. Cóż wydaje się, że mydło to mydło, a jednak i mydło niektórzy umieją spieprzyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te mydła. ;)

    Zapraszam :) ---> http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio miałam tą kostkę Cream Bar i byłam zadowolona, ale nie wpadłam na to, żeby zmywać nimi makijaż :) Bardzo kusi mnie to z wanilią i chyba to będzie następne, które wypróbuję, także z tą nową "funkcją" :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam takiej kostki, ale ten opis bardzo mnie zachęcił do zakupu, szczególnie do tej z masłem Shea i wanilią ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawde cudowne! :D Ja uwielbiam masło Shea

      Usuń
  27. Nice review! sounds great!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś używałam mydelek dove i są dobre choć teraz raczej sięgam po zele pod prysznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pachnące mydełka, a najbardziej te z małych mydlarni! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.