Longverti - efekty

Cześć!

Jak tam wam mija weekend? Ja miałam dość udany. Występowałam u nas w mieście na 2 festynach. Całkiem przyjemna sprawa, bo śpiewać lubię i sprawia mi to przyjemność. Oczywiście zdarzyło mi się potknięcie, z dwa słowa zapomniałam, ale co tam! Było bardzo fajnie.
Mam dla was sporo postów w testami produktów. Postaram się, by co dwa dni pojawiał się post z nowym produktem, tak więc myślę, że śmiało możecie tu co dwa dni wpadać i wypatrywać jakiejś nowości, a na prawdę - warto! Same ciekawe propozycje dla was szykuje.
Dziś chciałbym się pochwalić efektami picia młodego jęczmienia. Wspominałam o nim dość sporo już w TYM poście, dlatego dziś będzie tak pokrótce i raczej skupimy się na efektach :) Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego produkt, zachęcam klikniecie w podlinkowane słowo, a teraz? Czytajcie dalej!





Młody jęczmień zawiera:

  •  wszystkie aminokwasy - walinę, lizynę, leucynę, izoleucynę, fenyloalaninę, treoninę i metioninę,
  • duże ilości biofllawonitów.
  • jest bogaty w chlorofil - ma on właściwości wzmacniające i  pobudzające.Pobudza prace serca, płuc, układu nerwowego itp działa też przeciwzapalnie i bakteriobójczo. Zwalcza ból gardła, opryszczką 
  • enzymy antyoksydacyjne - które mają działanie zbawiennie dla naszej skóry i nie tylko!
  •  witamina B17-letril - niszczy komórki nowotworowe.
  • Potas, magnez, żelazo,mangan, chrom, fosfor, błonnik i wapno - tego prawdopodobnie najbardziej mi potrzeba :)
  • beta karoten, witaminy A, C, B1, B2, B6, B12, k, kwas foliowy, cynk, krzem - to powinno wzmocnić nasze włosy i paznokcie.

  • Serotonine, tryoptofan, cholinę -poprawia to nasze samopoczucie, poprawia także działanie naszego układu nerwowego.





 
  

Moja opinia:


Młody jęczmień piłam codziennie, wedle wskazań producenta. W szczególności upodobałam sobie mieszanie go z sokiem marchwiowym, wiecie takim świeżo wyciskanym, jednodniowym. Idealna dawka witamin! ( Jeśli pijecie młody jęczmień, polecam wam takie połączenie, soki znajdziecie pewnie u siebie w osiedlowych sklepikach) I muszę wam powiedzieć, że jak młody jęczmień z wodą mi za bardzo nie smakował, tak z sokiem marchewkowym bardzo! 
No i myślę, że śmiało możemy przejść do efektów, tego zielonego cudeńka. Każda osoba, która dba o siebie, ćwiczy i stara się żyć zdrowo, doceni magię tego napoju. Dzięki niemu, będzie mogła wprowadzić do swojej diety, cenne składniki, które pomogą jej w takim trybie życia. Ja efekty poczułam bardzo szybko. W szczególności, odeszło mi zmęczenie, które niestety ale jakiś czas nie dawało mi spokoju. Senność, która pojawiała się w ciągu dnia, jakby wyparowała. Poprawiła się też moja koncentracja.
Mam duże niedobory żelaza i wapnia, dlatego taka forma przyj owania ich bardzo mi sie podoba. Zdecydowanie lepsze niż łykania kilku tabletek. Właśnie tu widzę największy plus tego produktu.   Dwie szklanki dziennie, a dają nam tak solidną dawkę potrzebnych witamin, minerałów.  Nie sądziłam, że efekty się pojawią tak szybko i że będą tak wyczuwalne, ale jednak czuje się zdecydowanie lepiej. Jestem za to bardzo wdzięczna temu produktowi i myślę, że powinniście pomyśleć nad wypróbowaniem tego zielonego cudeńka. Nie pożałujecie :)

 Słyszeliście już o tym? Bylibyście skłonni zakupić ten produkt?

Komentarze

  1. o fuj mało apetyczne ale pewnie bym wypiła tak jak pije mielony len dla zdrowia :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym, ale chętnie bym spróbowała

    Obserwuję i zapraszam
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim dużo dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a nice product...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/05/red-hot.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę :) z chęcią wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak efekty są naprawdę super:)
    Również lubiłam go głównie z sokami- ale z marchewkowym nie piłam bo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam i tym wczesniej, a brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę :d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze widze ale lubię takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mamy młody jęczmień ale jakoś nie stosujemy go regularnie :/ Nie jest zły ale nie często robimy koktajle a w innych daniach nie do końca nam odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, ładne zdjęcia, szczególnie to pierwsze :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooo widzisz i takiej zachety potrzebowalam bo ten jeczmien lezy mi od miesiaca w szafce...ale od jutra biore sie za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba skorzystam z tego produktu. Ostatnio jestem śpiąca w ciągu dnia więc cóż. Do tego biegam prawie codziennie. Więc jakiś wspomagacz przydałby się :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you very much! I hope this has been helpful and has given some ideas :D

    What flavor does that have?

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Apetycznie wygląda, a jak działa to już super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak podziałby na mnie
    Ale na pewno wiem, żr łączyłabym go z jakimś soczkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o nim dużo dobrego, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Apetycznie u Ciebie :) Super notki ;>
    Masz sekundę? Zapraszam do mnie :* --- > http://aroundmydayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ale walczę z piciem bo fakt z wodą jest obrzydliwe choć piłam wiele mało smacznych ziolek to młody jęczmień jest najgorszy :-P

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you very much. I'm really glad you liked it! Of course, it is for woman :P These looks are proof that we don't need too many clothes to mark the difference. :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie piłam ale morze spróbuje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka