poniedziałek, 29 czerwca 2015

FM - Lakiery i osuszacz do pazokci 21 komentarzy:

Cześć!

niestety nadal nie potrafię sobie załatwić sobie normalnego internetu, dlatego posty pojawiają sie nieco z opóźnieniem, ale tak jak mówiłam. Przerwy sobie nie robię! Mam dla was sporo nowości i ciekawych produktów, a więc jakbym mogła was opuścić!
Nad morzem ładnie, ale jeszcze troche zimno. Mam nadzieję, ze za kilka dni się rozpogodzi, wyjdzie słoneczko i będę mogła sie cieszyć z tego wyjazdu pełną parą!
Dziś mam dla was test, trzech produktów! Dwóch lakierów do paznokci, oraz osuszacza do kompletu. Wszystko otrzymałam na spotkaniu blogerek of firmy FM make up



piątek, 26 czerwca 2015

Neauty minerals 17 komentarzy:

Cześć!

Wczoraj dotarłam nad morze i już dziś zaczynam pracę. Mam nadzieję, ze uda mi się prowadzić bloga regularnie, jednak moje odwiedziny u was mogą pojawiać się nieco rzadziej za co serdecznie przepraszam. Oczywiście postaram się, by jednak nie były one zbyt rzadkie i kiedy tylko znajdę wolną chwilkę poodwiedzam was :) 
Dziś kolejny test produktów, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w Katowicach, dziś będą to mineralne cienie do oczu. Zapraszam na krótką i zwięzłą recenzje! Czytajcie dalej ;D



środa, 24 czerwca 2015

Maska regenerująca z kofeiną 12 komentarzy:

Cześć!

Egzaminy wszystkie napisane i mam nadzieję, że zaliczone. Jutro wyjazd, jednak cały czas tu będę i mam nadzieję, ze nie będe miała, żadnych problemów by pisać dla was postów, a mam dla was naprawdę dużo kosmetyków do zrecenzjowania ;D Mam nadzieję, że dzięki temu coś wpadnie wam nowego w oko lub polecę mam coś co wam pomoże i zostanie z wami na dłużej. Dziś troszkę o masce regenerującej z kofeiną. Do testów otrzymałam ją od Kremusia. Uwielbiam testować maski na twarz i jeśli jesteście ciekawi, czy warto zakupić taką, to zapraszam ciepło na test!

niedziela, 21 czerwca 2015

Piękne stopy latem - maska do stóp 22 komentarze:

Cześć!


Jutro ostatni egzamin i w końcu będę już wolna od egzaminów! Strasznie się cieszę, no ale z postami sie nie zatrzymujemy! Dziś kolejny test kosmetyczny, kolejny z serii piękne stopy latem.  Dziś chciałabym wam przedstawić maskę do stóp, którą otrzymałam do testów od Coloris, oczywiście firmy LAURA CONTI. Maska do stóp w zestawie z skarpetkami, ma pomóc nam z szorstkością stóp i intensywnie je odżywić. Właśnie tego potrzeba nam, na nadchodzące ciepłe i letnie dni! Zapraszam na mój test!



sobota, 20 czerwca 2015

Kremuś - miodowa pomadka do ust 22 komentarze:

Cześć!

Egzamin poszedł mi chyba dobrze. W poniedziałek czeka mnie jeszcze ostatni i mam nadzieję, że uda mi się go zdać. A będzie chyba najciężej :( No ale się nie poddaje i działam.  I dla was mam dziś kolejny produkt, kolejny test kosmetyczny. Jak już po tytule mogliście się domyślić, będzie to kolejny kosmetyk, który otrzymałam od Kremusia  ( mają cudowną nazwę), będzie to miodowa pomadka do ust. Zobaczymy jak i ona poradziła sobie z moimi ustami, które swoją drogą są już lepsze i nie są tak suche jak kiedyś. Jednak wciąż potrzebują solidnego nawilżenia. Czy ta pomadka się sprawdziła? Zapraszam do czytania dalej!



piątek, 19 czerwca 2015

Touch of luxury 16 komentarzy:

Hej!

Dziś kolejny post, z kosmetykiem, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w katowicach. Teraz takie posty będą się pojawiać często, jak się pewnie domyślacie. Kosmetyków było jednak sporo i z chęcią podzielę się z wami moją opinią. Jutro rano mam pierwszy praktyczny egzamin zawodowy, trzymajcie za mnie kciuki proszę!
A więc dziś testujemy puder od LAMBRE - Touch of luxury.  Jest to puder, z świecącymi się drobinkami - dla mnie został brązerem :)
Zapraszam do czytania dalej!


środa, 17 czerwca 2015

BARWA mydło pielegnacyjne 27 komentarzy:

Hej!


Dziś zapraszam was na bardzo króciutki post na moim blogu. Będzie to taka szybka Short- recenzja.  Na spotkaniu blogerek, o którym już wcześniej pisałam, otrzymałyśmy mydełka od firmy Barwa. Były ślicznie zapakowane, a ich zapach wydobywał się już z opakowania. Zachęcał mnie więc do przetestowania tego produktu, już od razu. Mydełko jest z serii limitowanej, chyba jeszcze nie ma go w sprzedaży dlatego właśnie recenzja będzie dość króciutka. Zapraszam cieplutko do czytania dalej. ;D





wtorek, 16 czerwca 2015

Jericho Rose - Moc i blask 29 komentarzy:

Cześć!

W końcu mam troszkę więcej czasu, a i wena mnie rozrywa, dlatego chciałabym wam dziś przedstawić kolejne ciekawe produkty, firmę, którą już pewnie dobrze znacie. A może nie byłyście chętne do jej wypróbowanie, do wypróbowania tej serii. Może się zastanawiacie i jesteście ciekawe jakie ma plusy, jakie minusy? 
Dziś o szamponie i odżywcie z Timotei, coś co jest dostępne dla  każdego z was, nie ma problemu z dostaniem tego produktu, czy z zbyt wygórowana ceną. Produkt jest dość tani, ale czy dobry? No i czy Moc i Blask coś znaczą, czy to tylko obietnice producenta? Zapraszam ciepło do przeczytania mojego testu :)





poniedziałek, 15 czerwca 2015

Masło Karite do ust z rokitnikiem 21 komentarzy:

Hejo!

Dyplom obroniony, teraz egzaminy i gotowe! A jak tam u was? Pogoda jest coraz ładniejsza, coraz cieplej, więcej się chce, a więc kolejna recenzja już się szykuje u mnie na blogu :)  Bedzie to jedna  z tych krótszych, a więc nie zajmę wam dużo czasu :D
Dziś kolejna rzecz od Coloris - Pomadka ochronna masło Karite do ust z rokietnikiem. Pomadki do ust uwielbiam i każdą nową chętnie testuje. Jako iż słońce zaczyna mocno nas smażyć, warto zadbać o nasze usta, które są dość wrażliwe. Ta pomadka ma nam w tym pomóc, jak się sprawdza? Zapraszam do czytania dalej  :)





piątek, 12 czerwca 2015

Laura Conti, Odbudowująca odżywka do paznokci z metioniną i pantenolem 32 komentarze:


Cześć!


Jak tam u was? Zapowiada się ciepły weekend, macie jakieś plany? Ja dziś bronie swoich prac fotograficznych, trzymajcie kciuki!
Dziś recenzja odżywki do paznokci, którą otrzymałam do testowania od Coloris. Jako, że moje paznokcie są dość słabe i raczej skłonne do rozdwojeń i złamań, zaczęłam testować z ogromną ciekawością. Myślę, że właśnie dziś mogę się wam pochwalić moją opinią na ten temat. No to nie postało mi nic innego, jak zaprosić was serdecznie do czytania.



czwartek, 11 czerwca 2015

Laboratorium Kosmetyczne Joanna 18 komentarzy:

Cześć

Dziś kolejny post, kolejne testy kosmetyczne i tym razem będzie coś dla naszych włosów, oczywiście nie zabraknie też produktów do ciała :) Ostatnio otrzymałam od Laboratorium Kosmetycznego Joanna, ciekawy zestaw ich produktów. Dziś chciałabym się z wami podzielić, krótkimi ale treściwymi recenzjami na ich temat.
Mamy cztery produkty, olejek do ciała i twarzy, balsam do suchych miejsc oraz odżywkę i maskę do włosów. Wszystkie produkty trafiły w mój gust i moje potrzeby, tak więc od razu zabrałam się za ich testy, kiedy tylko je otrzymałam. Co cechuje wszystkie produkty? Przepiękny zapach, ładne opakowania i niska cena, zapraszam do sprawdzenia, czy efekty też są zadowalające.  Zapowiada się dłuższy post!



środa, 10 czerwca 2015

Spotkanie Blogerek Katowice 6.06.2015 + dresslink 40 komentarzy:

Cześć!

Jak już wam wspominałam, kilka dni temu miałam przyjemność wzięcia udziału w spotkaniu blogerek. Kilka osób już znałam, większość dopiero co poznałam i muszę wam powiedzieć, że takie spotkania to naprawdę świetna sprawa!  Zapraszam na całą fotorelacje!

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11226929_924277084282948_1147152646415483678_n.jpg?oh=64c32dce4624baa5a457565e00ec68f2&oe=56017AAC 


poniedziałek, 8 czerwca 2015

Peeling do stóp - Piękne stopy latem 21 komentarzy:

Cześć!

Jak wam minął weekend? Mi bardzo przyjemnie. W sobotę byłam na spotkaniu blogerek i było bardzo fajnie. Poznałam nowe ciekawe osoby, a zresztą... jeszcze wam opowiem o wszystkim w osobnym poście :) Było bardzo miło, a dziewczyną już dziękuję za miłe spotkanie i mam nadzieję, ze uda nam się jeszcze kiedyś spotkać.
Jako, że zbliża się lato, będziemy się ... rozbierać! Konkretnie, chodzi mi tu o stopy ;D Zimowe buty już dawno zamieniliśmy na coś... lżejszego, coraz częściej zakładamy odsłonięte butki i coraz częściej, chodzimy na np plaże, gdzie już bose stópki, to coś całkiem normalnego. I dlatego pomyślałam o serii pod tytułem " Piękne stopy latem". Co jakiś czas wrzucę wam post, z produktem do stóp, na jaki warto zwrócić uwagę, bo jeśli mamy pokazywać je bose.... to warto by były gładkie, miękkie i piękne! Dziś przedstawie wam peeling do stóp z pumeksem, który otrzymałam od Coloris. Zapraszam na test!


sobota, 6 czerwca 2015

Ha3+ lifetime serum 28 komentarzy:

Cześć wszystkim!

Dziś kolejna porcja kosmetycznych testów, kolejny ciekawy produkt, który mam nadzieję, że dzięki mnie poznacie, może zakupicie i może się z nim polubicie. Bo ja z nim polubiłam się i to bardzo.  Od samego początku dzisiejszego posta zachwalam produkt, ale faktycznie podbił on moje serducho jak i mojej mamy, która sobie go stosuje i zachwala. Jest to serum Ha3+ od Murier
Serum nie tylko ma bardzo fajne działanie, ale też ślicznie jest zapakowane. No ale o tych drobnych szczególikach, opowiem wam dokładnie w teście, a więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was serdecznie do czytania dalej!

czwartek, 4 czerwca 2015

Czerwone paznokcie 20 komentarzy:

Cześć!


I jak tam wasz długi weekend? Mam nadzieję, że bardzo udany, słoneczny i odpoczywacie sobie w spokojnej atmosferze. Zapraszam was dziś na test emalii do paznokci z firmy Laura Conti , którą otrzymałam do testów od Coloris.  Jest to już kolejny produkt od nich, który testuję u mnie... ale nie ostatni. Wkrótce pojawi się seria związana z stopami, więc koniecznie wpadajcie tu często.
Emalie dostałam w kolorze czerwonym i jest to chyba mój ulubiony kolorek, który często gości na moich paznokciach. Tak więc z chęcią ją wypróbowałam i już chwale się wam efektami!


środa, 3 czerwca 2015

Granatowa sukienka 36 komentarzy:

Cześć wam!

Jak tam mija czerwiec? Mam nadzieję, że dobrze :) Mam dla was przygotowanych sporo testów kosmetycznych , ale dziś dla odmiany będzie stylizacja. Coś prostego, z delikatnym łańcuszkiem i zegarkiem Zwykła ale piękna granatowa sukienka do tego szpilki i już można iść na imprezę, czyjeś urodziny, czy jakąś ważną uroczystość. Może i prosto no i klasycznie ale ładnie. Dziś stylizacja jest mojej siostry, która już znacie z wcześniejszych postów.
Cóż więcej mogę napisać, sukienka ma bardzo fajny, zwiewny materiał, który idealnie nada się na te nadchodzące ciepłe dni. Wystarczy zamienić szpilki na balerinki i można chodzić w niej na co dzień. Lubie takie uniwersalne ubrania, a do sukienek coraz bardziej się przekonuję. Kiedyś nosiłam je tylko na ważne okazje, teraz częściej decyduje się by nosić je na co dzień.