Black and little pink

Cześć!


Dziś stylizacja! Dawno tego u mnie nie było, ale w końcu udało się zrobić kilka zdjęć. Serdecznie dziękuje za nie Lady Awa,  a łatwo nie było. Niestety ale wiatr skutecznie nam przeszkadzał. Myślę, że kilka zdjęć wyszło naprawdę ładnych i zapraszam was na bloga Agaty! Znajdziecie tam wiele ciekawych zdjęć, rysunków, zdecydowanie warto ją odwiedzić.

Moja wczorajsza stylizacja składa się głównie z koloru czarnego, a jedynymi detalami kolorowymi są różowe wstawki do płaszczyku od Milanoo, oraz różowe usta. Czarna sukienka, przeźroczyste czarne rajstopki w kropeczki i masywne butki, także od Milanoo. Prosta i jesienna. Zapraszam do oglądania zdjęć.














45 komentarzy:

  1. swietne buty, slicznie ci w tych wlosach!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/black-white.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci serdecznie ;D Troszkę zaryzykowałam, ale mi sie podoba

      Usuń
  2. Lovely outfit!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/10/beautiful-golden-and-crystal-statement.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo mówić - wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ten płaszczyk, ma ładne wykończenia, z którymi szminka idealnie współgra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie znalazłam taką szminkę i była ona dla mnie idealnym dodatkiem do tego zestawu

      Usuń
  5. Przepięknie wyszłaś w tej sesji! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow piękne rajstopy, bardzo mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy są genialne, buty też. Dziewczyno, masz niesamowicie piękne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są fenomenalne :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny płaszczyk!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :) świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo kobieco i ładnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyglądasz. Super masz te buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. uuulala esencja sexapilu :) Buty genialne

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudnie, piękny kolorek na ustach... pasuje do wykończeń płaszczyka - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, chodź ja bym w niej zamarzła :D jest tak zimno że
    ubieram na siebie trzy swetry i płaszcz ;) bardzo podobają mi się te różowe
    wstawki, wygląda to naprawdę bardzo kobieco :) najbardziej w moim stylu są
    buty :D
    Dziękuję za pierwszy komentarz do wpisu, zgodnie z akcją która opisałam na swoim
    blogu, za tydzień czekać będzie na ciebie nagroda/dyplomik, za udzielenie, właśnie,
    pierwszego komentarza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że eraz to sie dopiero chłodno robi. Bardzo ładnie sa te wstawki zrobione i jestm z nich zadowolona.
      Dziękuj Ci serdecznie za ten cudny komentarz <33

      Usuń
  16. ale przepięknie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja z charakterem :) super
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing outfit! Love those stockings *_*

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy tylko ja skupiałam się na Twoich oczach? Piękny kolor :D

    twosistersbloog.blogspot.com <---- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i zestaw.
    Kocham ostatnie zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you sweetie :D

    OMG, I'M IN LOVE!
    You look so fabulous. I really love all outfit and the details :D
    So perfect :D

    NEW REVIEW POST | Hydrate vs Dr. Rescue
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger