Lolita accessories

Cześć!


Każda kobieta ( no prawie każda ) uwielbia błyskotki. Akcesoria do naszych stylizacji są bardzo ważne. Zwykła bransoletka, czy kolczyki mogą zmienić cały charakter stylizacji. Dlatego warto skupić się właśnie na ozdobach. Oczywiście stylizacja też może się obejść bez nich, ale klasyczne, zwykłe stylizacje, można jednak czymś ozdobić. Bardzo lubię się bawić właśnie w dobieranie dodatków do stylizacji, staram się nie zamykać w jednym konkretnym stylu,  a nawet próbuje je jakoś ładnie i sensownie łączyć. 
Dziś chciałabym wam pokazać, kilka cudownych błyskotek od Lolita Accessories.  Dostałam całkiem ładną paczuszkę i już wam pokazuję, co znajdziecie w asortymencie tego sklepu!



A teraz przyjrzyjmy się wszystkiemu troszkę bliżej, zaczynając od bransoletek:


Czarna, skórzana kokardka na dłoń. Idealnie nada się  do delikatnych sukienek, do tych rozkloszowanych, dziewczęcych.  Myślę, że sprawdzi się przy każdej fakturze i kolorze sukienki, jest bardzo uniwersalna. Dość ładnie wykonana, materiał ala skórka dodaje je charakteru. Idealna na spotkania, imprezy.


Żółta bransoletka z połyskującymi kamyczkami, a także z srebrnym koralikiem. Idealnie nada się do codziennych stylizacji, oczywiście w tych imprezowych też się sprawdzi. Myślę, że będzie ładnie pasowała do żółtych bluzek, czy nawet butów.  Do jeansów, spódniczek - można śmiało się nią bawić w stylizacjach.  Można nosić ją jedną lub skomponować ją z innymi bransoletkami. Jak widać, koraliki ładnie połyskują przy mocnym świetle.



Czarno, srebrno, złoty warkocz - jak dla mnie idealny na imprezy, na spotkania okolicznościowe. Będzie świetnym dodatkiem do "małych czarnych" , do obcisłych eleganckich i seksownych  sukienek. Zdecydowanie zwraca na siebie uwagę i myślę, że raczej będzie pasowała do gładkich, nie wzorzystych ubrań. 

Naszyjniki:


Zaczniemy może od najmocniejszego, który pasowałby do bransoletki wyżej. Solidny, gruby, szaro-stalowy łańcuch spleciony w warkocz. Myślę, że nada się nie tylko do eleganckich i obcisłych sukienek, ale także do innych typów tej kobiecej garderoby, a tak że do koszul.  Lubie takie łańcuchy, bo pasują prawie  do wszystkiego i zmieniają przy tym cały charakter stylizacji. Z delikatnej możemy zrobić bardziej zadziorną!


Bardzo ładny złoty naszyjnik, z serduszkiem wykładanym małymi cyrkoniami. Jest bardzo delikatny, uniwersalny.  Można go założyć do wszystkiego, nosić na co dzień. Jest po prostu śliczny i cóż tu więcej mówić. Na pewno często zagości na mojej szyi - już się z nim polubiłam!


No i mamy też zielony, abstrakcyjny wisior. Idealnie nada się do dekoltów w V - bardzo dobrze leży, ni jest ciężki. Jest dość duży, dzięki czemu możemy z niego zrobić główną ozdobę w naszej stylizacji. Zdecydowanie będzie się rzucał w oczy, a więc jeśli macie jakieś ładne sukieneczki, koszule ale czegoś wam w nich brakuje, warto zaopatrzyć się w takie wisiory. Ozdobią wasze ubrania i dopełnią je czymś ciekawym!

Kolczyki:


Ćwieki nadal są w modzie, można je przemycić właśnie w takim stylu! Duże kolczyki, z  fajnym charakterkiem idealnie nadadzą się do noszenia na co dzień. Mimo swej "drapieżności" sa też w pewnym stopniu eleganckie i z całą pewnością założę je do nie jednej sukienki! Zdecydowanie będę j ubierała podczas moich występów na koncertach.


 Wkręty są kolczykami, które lubię nosić najbardziej. Są wygodne, o nic nie haczą i nie ciągną ucha. Tu mamy propozycje trzech stalowo-czarnych par kolczyków. Można je nosić osobno, ale dla osób o większej ilości dziurek w uszach będą idealną kompozycją. Ja posiadam cztery dziurki w jednym dwi w drugim, a więc można z nich śmiało stworzyć ładną kompozycje. Wszystkie do siebie pasują i razem tworzą jedną całość. A jednak lepiej w uchu mieć coś spójnego, niż każdy kolczyk z innej parafii ;D


Mamy też srebrne, świecąc i wiszące kolczyki.  Widzę je w zestawianiu z delikatną czarną sukienką i srebrną bransoletką.  ładnie połyskują i "dyndają". Na pewno będą zwracać na siebie uwagę.  Możemy też założyć je do zwykłego t-shirtu i jeansów + szpilki. Dzięki uzyskamy bardzo ciekawe połączenie, które też moze wyglądać dobrze.

No i mamy jeszcze piękny niebieski szal:


Jest dość długi, w pięknym kolorze i bardzo przyjemny  w dotyku. Sama byłam na etapie szukania szala i jak widać w końcu mam swój cudowny szal! Idealny na chłodne jesienne wieczory. Myślę, że taki jasny kolor przypasuje sie do koloru mojej beżowej kurteczki, doda jej nieco kolorku ;)


Wszystko jest bardzo dobrze wykonane, solidne i jakość jest naprawdę bardzo dobra! Warto wrócić na nich uwagę, jeśli planujecie zakupić co nieco dodatków.



Jak wam podobają się te rzeczy? Która najbardziej?

32 komentarze:

  1. Najbardziej spodobała mi się trzecia bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bransoletka z kokardą najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam wszelką biżuterię, ale mam koleżankę która jej dosłownie nienawidzi, denerwuje ją, po prostu nie lubi jej nosić, z resztą do tej pory nie zrobiła sobie dziurek na kolczyki w uszach, ponieważ twierdzi że kolczyki będą ją denerwować i będą jej przeszkadzać, ja jak wspominałam jestem odmiennego zdania ale staram się ją zrozumieć :) Kocham mieć na ręce piękne bransoletki, na uszach pięknie zdobione kolczyki, a na szyi ukochaną celebrytkę. Bardzo podoba mi się bransoletka w warkocz pasująca do grubego czarnego "łańcucha" :)
    Piękna przesyłka.
    Kochana, mam do Ciebie prośbę czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Bardzo cię proszę, zależy mi na tym i sprawiłabyś mi ogromną radość :)
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super biżuteria, ale pazurki jeszcze śliczniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekaże siostrze ;D Zastanawiamy się czy nie wprowadzić właśnie postów z jej pazurkowymi zabawami ;D

      Usuń
  5. śliczny naszyjnik z serduszkiem <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria :) mi najbardziej podoba się bransoletka z kokardą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same śliczności
    podoba mi się bardzo ta pierwsza bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pięknej biżuterii, zazdroszczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyskotki Kocha każda z Nas ... Same perełki !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółta bransoletka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie nosze zbyt duzo bizuterii, mam na sobie zawsze naszyjnik od chłopaka i czasami kolczyki.
    bardzo podoba mi się ten naszyjnik z serduszkiem, jest jak najbardziej w moim stylu :D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie nie lubię na co dzień nosić za dużo biżuterii, bo zwyczajnie mi ona przeszkadza. Jednak jak już coś założę, to wolę takie minimalistyczne, z jednym dodatkiem, wisiorkiem itd., dlatego też podobają mi się dwie pierwsze bransoletki, chociaż żółta mogłaby nie mieć tych błyskotek na całych paseczkach, a jedynie na koraliku, ale na imprezy jest w sam raz, bo przykuwa uwagę, i naszyjnik z serduszkiem. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love it the bow bracelet
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna biżuteria i bardzo ładne masz pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja na początku pochwale twoje paznokcie <3 bo są bd ładne :) Podoba mi się ten gruby wisior
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki z ćwiekami cudne ! :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger