poniedziałek, 8 lutego 2016

Dove maska do włosów i odżywka

Cześć!


Przepraszam za kilka dni przerwy, ale już jestem i wracam z recenzjami pełną parą! W sobotę byłam na bardzo fajnym spotkaniu blogerek w Sosnowcu, ale relacje z tego spotkania dostaniecie za dwa dni. Poopowiadam wam jak było, co sie działo i w jakim miejscu. Dziś zajmiemy się kolejnymi produktami od Dove. Postanowiłam zamieścić wam dwie krótsze recenzje w jednym poście. Pokaże wam maskę i odżywkę. A może coś z tego się wam spodoba. Wszystkie produkty są z nowej serii marki i myślę, że warto zwrócić na nie uwagę. Ich jakoś jest zdecydowanie lepsza i całość potrafi zachwycić. Myślę, że są to fajne kosmetyki z tej półki cenowej, no ale zapraszam na bardziej szczegółowe recenzje poniżej ;D

MASKA DO WŁOSÓW DOVE INTENSIVE REPAIR


O produkcie:

Maska regenerująca do włosów zniszczonych Dove Intensive Repair zapewnia głęboką regenerację włosów zniszczonych. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera Fibre Actives, które wnikają w głąb włosów, żeby odbudowywać je od środka oraz Micro Moisture Serum, które odżywia włosy, nawilża i pomaga regenerować ich powierzchnię od cebulek aż po same końce.
Gramatura: 200 ml 
Rekomendowana cena: 19,49 zł 


Moja opinia :

Maskę otrzymujemy w słoiczku, zrobionym z twardego nie przeźroczystego plastiku. Jest w dość nietypowym kształcie, co wyróżnia produkt Dove na półce od innych.  Kolor jest biały ( co oczywiście jest adekwatne do całej serii). mamy też złoty pasek i napis z wstawkami niebieskimi. Wszystko jest estetyczne czytelne i bardzo ładne. Podoba mi się i jest funkcjonalne. Mimo iż wole opakowania tuby, to jednak przy gęstej konsystencji słoiczki sprawdza się zdecydowanie lepiej.
Zapach jest cudowny, kremowy, pasujący też do Dove. Lubie takie zapachy, są naturalne i niedrażniące. Zapach utrzymuje się na włosach. Krótko i nie jest intensywny, ale coś tam wyczuć można :)
Produkt jak widać jest biały, o dość gęstej, niejednolitej konsystencji. Jest raczej śliski, dzięki czemu z łatwością nakłada się go na włosy i nie  ścieka - trzyma się na włosach dość długo. Sama po nałożeniu maski, nakładam na głowę ręcznik jak przy zwyczajnych maskach.
Efekt, jaki uzyskujemy jest naprawdę  fajny. Włosy są miękkie i delikatne w dotyku. Jedwabiste i połyskują w słońcu. Sypkie i łatwiej się układają. NIE ELEKTRYZUJĄ SIE - co dla mnie jest największym atutem tej maski. Maska może włosów, aż tak bardzo nie nawilża ale jest godna uwagi. Można ją stosować na całą długość lub tylko na końcówki, z całą pewnością też się sprawdzi. Dobra dla matowych i plączących się włosów. Dzięki niej łatwiej rozczesać nawet nieokiełznane włosy.


EKSPRESOWA MASECZKA DO WŁOSÓW DOVE INTENSIVE REPAIR


Opis produktu:

Ekspresowa maseczka regenerująca do włosów Dove Intensive Repair odbudowuje zniszczone włosy równocześnie zapobiegając ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Unikalna, podwójna formuła zawiera: 
* Maskę z cząsteczkami FIBRE ACTIVES, które wnikają głęboko do wnętrza włosa wiążąc proteiny i odbudowując go od wewnątrz bez obciążania. 
* Odżywkę z MICRO SERUM, która intensywnie odżywia i zamyka łuski włosów zapobiegając przyszłym zniszczeniom. 
Wszystkie zalety maski oraz szybkość działania odżywki połączone w jedno, tak aby zapewnić Twoim włosom odżywienie, wzmocnienie i ochronę przed rozdwajaniem się końcówek.

Gramatura: 180g 
Rekomendowana cena: 17,49zł 


Moja opinia:

Tu też mamy białe opakowanie, jednak tym razem jest to tuba, która jest odwrócona do góry nogami. Tu mamy miękki i wygodny plastik. Łatwo wydobywa się z niego produkt. Szata graficzna też łada i nie będę się już nad nią rozwodzić ponieważ dużo już mówiłam. Opakowanie jest więc funkcjonalne i fajne. Plus za zakrętkę typu klik, a nie odkręcaną. Sprawdza się to przy prysznicach ;D
Konsystencja jest raczej rzadka i ta odżywka lubi sobie spływać z włosów.  Produkt jest biały i "śliski".  Z  jego nakładaniem nie ma większych problemów, choć faktycznie mogłaby się lepiej do włosów "kleić".  Trzymamy ją dość krótko, a więc cała spłynąć nam na pewno nie zdąży. Mimo, że jest raczej rzadka, nie trzeba nakładać jej wielkimi ilościami, a więc odżywka jest wydajna. 
Zapach bardzo podobny do tej maski wyżej. Na włosach utrzymuje się zdecydowanie dłużej, co sprawia przyjemność. Uwielbiam jak włosy pięknie pachną po myciu :)
Co do efektów maski, zasługują na taką tróje z plusem. Są to raczej jednorazowe plusy, niż jakieś długotrwałe odżywianie. Faktycznie po kilku pierwszych użyciach poczułam, że moje włosy są w lepszej kondycji, że są miększe i takie jedwabiste, ale po jakimś czasie włosy zaczęły się przyzwyczajać. Sama myje włosy co dwa dni i jednak już na drugi dzień lubiły się po niej elektryzować i plątać.  Działanie jest więc raczej chwilowe i nie utrzymuje się za długo. Moje włosy się z nią nie polubiły, a szkoda bo inne produkty z Dove lubią bardzo.



Z obu produktów bardziej polecam maskę. Jej efekty utrzymują się dłużej i wystarczy stosować ją raz w tygodniu. 

( Oba produkty testowałam osobno. Na początku odżywkę, a potem maskę, kiedy już skończyła się odżywka :) )

16 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy odżywek z dove:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tej maski ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. maski nie miałam, ale z chęcią bym użyła!
    ano, nie było sposobu, żeby jakkolwiek porozmawiać hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam, ale bardzo lubię tą firmę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie pokusiłem się o kosmetyki z Dove do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie skusiłam się jedynie na ich odżywkę w sprayu, ale czeka w zapasach, może niedługo ją w końcu wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapachy - ale do włosów używałam tylko odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam linię dove tą niebieską oxygen i była spoko, najlepiej wspominam od odżywkę i maskę, szampon słabiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Dove is one of my favorite brands
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów coś czego nie testowałam, ale lubię ich produkty :)

    Pozdrawiam,
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot, dear :D

    I use some of Dove products, but I never tried these brand products for hair :(

    NEW TIPS POST | Lettering Fonts for Blog
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od zawsze ciekawiły mnie te produkty, ale jeszcze nie miałam okazji poznać się z nimi bliżej.

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.