środa, 11 maja 2016

Co będziemy testować w najbliższym czasie

Cześć!


Dziś przychodzę do was z dość luźnym i  bardzo króciutkim postem. Chciałabym wam pokazać, co testuje, co zaczęłam testować i czego możecie spodziewać się u mnie na blogu za jakiś czas. Może coś zainteresuje was szczególnie i będziecie odwiedzać mojego bloga by przeczytać o tym produkcie recenzję. Będą to różnorodne produkty i śmiało wam mogę zdradzić, że warto będzie się z tymi produktami zapoznać. Ogólnie produkty rozrzucone będą w różnej kolejności. Na blogu będą pojawiać się w różnych odstępach czasowych i raczej będą wymieszane.




Od Pani Karoliny, otrzymałam ogromną paczkę kosmetyków Dove do przetestowania. W najbliższej przyszłości czekają nas dwa zestawy produktów, podzielone na dwa osobne spisy. A co to będzie? Zobaczcie na zdjęciach u góry!


Od V.Laboratories otrzymałam trzy zestawy szampon + odżywka. Co o nich sądzę? Który zestaw jak się spisał? Czy warto wyszukać je na sklepowych półkach?


Od Pharma Nord testowałam już jedne suplementy, teraz czas na Bio-Selen + cynk!


Wczoraj w ramach współpracy z Infoplus24 otrzymałam do testów paczuszkę z kosmetykami Le`maadr Wodę micelarną i peeling na zdjęciu wyżej zobaczycie co to dokładnie za produkty.


Mam nadzieję, że coś was z tej listy zaciekawiło. Jeśli tak dajcie znać co najbardziej i której recenzji oczekujecie. A może chcielibyście przeczytać jakiś urodowy artykuł? Dajcie koniecznie znać! Pomiędzy tymi kosmetykami, pewnie pojawią się jeszcze inne recenzję różnych produktów, dlatego zachęcam do częstych odwiedzin. Z chęcią też odwiedzę wsze blogi i zaobserwuję was na instagramię. Mój instagram to : https://www.instagram.com/lexaandra/


35 komentarzy:

  1. No kochana, same wspaniałości
    Uwielbiam dove!
    I jestem oczywiście ciekawa tych zestawów szampon plus odżywka !
    Miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampony i odżywki mocno kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żele pod prysznic z Vellie ;) Są godne polecenia ;)
    A żele Dove tez lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo ciekawych nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wszystko swietnie sie sprawdzilo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbowałabym Dove, bo już bardzo dawno nie stosowałam od nich nic i ciekawa jestem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych testów, ciekawi mnie woda micelelarna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na rzetelną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest co testować!
    Oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile świetnych rzeczy! Miłych testów!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie-nic tylko gratulować i życzyć miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, świetny blog :)
    Podoba mi się tu! :)
    Obserwuje.

    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. That looks so great!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany sporo tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Really dear?! So, I hope you enjoy :D

    Great products. Dove products are always in my top favorite :D

    NEW GET THE LOOK POST | Let's do a Safari?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!

    Sounds very interesting!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej ciekawi mnie Dove. Od lat bardzo lubię ich produkty. Szczególnie ciekawią mnie zapachy tych kremowych żeli pod prysznic. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! w takim razie życzę Ci miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. udanego testowania ;)

    zapraszam też do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks my dear :D

    Well, as I said, I'm totally addicted to Dove products!

    NEW DIY POST | Wall Hanging.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Poza selenem nie miałam okazji używać produktów, które pokazujesz. Mam teraz mydło w płynie z Dove i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Żele z Dove zawsze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hohohoh ile produktów ! Zapowiada się porządne testowanie, nic tylko czekać na recenzję. Obserwuję, żeby mieć na bieżąco Twoje posty :) Twój blog jest super, wszystko przejrzyście i ładnie. Całość prezentuje się extra
    W wolnej chwili zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba, zostań na dłużej, będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.