Bodetko Lash - zapowiedź!

Cześć!


Wczoraj otrzymałam pewną przesyłkę. W kartonie znalazłam, czarne, bardzo ładnie prezentujące się opakowanie, a w nim skrywa się odżywka do rzęs. Bodetko Lash - czy już słyszeliście o tym produkcie? 
Piękne, długie rzęsy to marzenie każdej kobiety. By były gęste, wyraziste i by ładnie prezentowały nasze oko. Poszukujemy idealnych maskar, odżywek i staramy się dbać o nie jak najlepiej. Z pomocą przychodzi nam Bodetko Lash. 



"Najlepsza odżywka do rzęs Bodetko lash w wersji 1x 3ml. Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i gęste rzęsy. Skorzystanie z naszej kuracji sprawi, że odmieni się Twoje spojrzenie. Dzięki specjalnie wyselekcjonowanym składnikom osiągnęliśmy serum do rzęs o doskonałej jakości. Bardzo wydajne opakowanie w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na okres 6-8 miesięcy."
Na swoje rzęsy nie narzekam, są widoczne i nie są krótkie. Jednak chciałabym, by były jeszcze dłuższe i gęste. Kiedyś próbowałam podobnej odżywki i choć dała ona efekt dobry, to nie był to efekt zaskakujący. Ciekawa jestem, czy ta odżywka mnie zachwyci. Czy faktycznie wzrost rzęs będzie znacznie bardziej widoczny? Zobaczymy! Kuracja trwa trzy miesiące. Tak więc na efekty musimy sobie troszkę poczekać. Ja zaczynam stosowanie odżywki dziś czyli 29.10.2016, a więc post, który pokaże nam efekty kuracji powinien pojawić się 29.01.2017 roku. Można więc powiedzieć, że piękne długie rzęsy są postanowieniem na nowy rok! :D 



Co ciekawe otrzymałam pojemność 3ml i ma to starczyć na ok 6-8 miesięcy. Tak więc produkt jest bardzo wydajny. Cieszy mnie też to, że jest to produkt wyprodukowany w Polsce. Zaufam im i mam nadzieję, że zaskoczą mnie pozytywnie.  Na internecie można znaleźć wiele pozytywnych opinii,  tak więc jestem pozytywnie nastawiona do testów.


Dziś daje Wam jedno zdjęcie moich rzęs przed testowaniem, a więcej ich pojawi się już za trzy miesiące, by porównać efekt Przed i Po. 



A wy co sądzicie o takich produktach? Jesteście za czy przeciw?

Komentarze

  1. byłam bardzo długi czas na tak, nie narzekałam na swoje rzęsy ale oczywiście tak jak Ty chciałam jeszcze piękniejsze i używałam odżywki, tylko innej marki i niestety rzęsy zaczęły mi się wrastać, a dokładniej rosnąć pod skórą nieco powyżej linii rzęs

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzęsy. Chętnie bym wypróbowała taką odżywkę :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju nie słyszałam nigdy o tym produkcie :-)! cudo

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne opakowanie! Trzymam kciuki za fantastyczny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już masz piękne rzęsy, więc jestem ciekawa jakie będą po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta odżywka się spisała - mam nadzieję że i Ty będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem ani za, ani przeciw, bo po prostu jeszcze nie testowałam takich wynalazków :) Twoje rzęsy już na ten moment wyglądają super :)

    Fajne zmiany w wyglądzie (nagłówek) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam w sumie :D
    ale też poszukuje czegoś dobrego bo mam strasznie krótkie i słabe rzęsy :(
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam problem ze stosowaniem tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, it looks like a good product.
    I wish you a happy week and a peaceful Sunday.
    See you soon.

    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja trochę się zraziłam do tego typu odżywek. Rok temu uzywałam Long 4 Lashes i owszem, efekt był świetny, ale zauważyłam wtedy popękane naczynka na powiekach. Od tego czasu skończyłam z takimi odżywkami. Ale chętnie zobaczę Twój efekt za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej jestem za takimi produktami, bo sama stosuję i widać różnicę ;) Zdecydowaną!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam żadnej odżywki a ty masz piękne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, jeszcze nigdy nie stosowałam takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie jestem za produktami produkowanymi w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi tego typu produkty bardzo pomogły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo słyszałam o tej odżywce ale sama nie mialam okazji poznać. Do tej pory talie preparaty nie robimy z moimi rzęsami praktycznie nic.

    OdpowiedzUsuń
  19. what a great post :)
    Happy Sunday!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takich serum chyba z 3 albo 4 i żadne nie dały mi efektów ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę jak najlepszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt, oby sprawdził się jak najlepiej :) mi przydałoby się coś takiego dobrego, mam słabe rzęsy i nie dość że są małe to jeszcze wypadają. Mój chłopak ma piękniejsze rzęsy ode mnie :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks dear :D Purple is great too :D

    Love it!!! I didn't know this brand :D

    NEW PERSONAL POST | The Differences of my Body Creams.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A z początku myślałam, że to eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!

    Amazing!

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz tak piękne rzesy,ze tobie to to nie potrzebne :D
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka