Nowości od Zaful i Dresslily

Cześć!


Co tam u Was? Śnieżnie? Zima jak widać dociera do nas dość sporymi krokami. Jednych to cieszy innych troszkę mniej. A jak jest z Wami? Dziś zapraszam na post modowy. Chciałabym Wam pokazać co otrzymałam od dwóch, dość znanych na blogach firm. Będzie to Dresslily  i Zaful. Jeśli śledzicie mojego bloga, opowiadałam ostatnio o zamówionych kurtkach. Dotarły do mnie bezpiecznie i możemy się dziś im przyjrzeć. Z Dresslily mam zegarki i kilka innych rzeczy. Jesteście ciekawi? Zapraszam!








W tym zamówieniu postawiłam na zegarki. Dziś pokaże Wam trzy z nich. W sumie zamówiłam sześć sztuk. Dla mnie, dla mojej siostry, dla przyjaciółki i dla taty/ Do tego poszewka na poduszkę jeszcze w klimacie Halloweenowym  i paletka korektorów. Zacznijmy od zegarków. 





Zegarek rzemykowy. Prezentuję się naprawdę ładnie. Zapinany na klik. Ten zegarek jest dla Lady Awy. Sama miałam kiedyś podobny, ale niestety go zgubiłam. Na ręce prezentuje się naprawdę fajnie i pasuje do wielu ubrań i stylizacji.





Biały elegancji zegarek mojej siostry.  Niestety dwa z trzech pokręteł to zbędne atrapy, ale i tak wygląda bardzo ładnie. Czyta biel, delikatne złoto i klasyczne zapięcie. Bardzo mi się podoba i dobrze się go nosi.





No i mamy też męski zegarek w niebieskawym kolorze. Oczywiście działa tylko zegar, wszystkie inne dodatki to tylko atrapy, które mają ozdobić nasz zegarek. Jak dla mnie, sam zegarek ma zbyt duży rozmiar, a tak jest całkiem fajny.





Paletka posiada dość dużo kolorów, a więc można ją wykorzystać do wielu makijażowych trików. Bardzo fajnie można nią wykonturować twarz. Jest tylko jedno ale, jej jakość jest po prostu średnia. Nie spodziewałam się oczywiście niczego specjalnego od tej paletki, sama też takich makijaży nie co dzień. Nada się ona idealnie do makijaży na sesje zdjęciowe. Kolory mają dość dużą pigmentację i na naszej modelce będą prezentować się bardzo dobrze. Więc się nie zmarnuje! Krycie dość dobre, ale raczej nie nosiłabym tego produktu na twarzy cały dzień :D





Casy na poduszkę z tych stron są świetne. Wykonane z dość dobrego materiału, który jest naprawdę trwały. Same nadruki prezentują się też dobrze i nie spiorą się znów tak szybko. Jestem zadowolona z jakości tej poszewki. 



Przy tym zamówieniu postawiłam tylko na dwie rzeczy. Są to dwie czarne kurtki. Z obu jestem bardzo zadowolona, a dlaczego? Przyjrzyjmy się każdej z nich, z osobana.









W mojej garderobie, brakowało klasycznej czarnej, skórzanej kurtki. Kiedy przeglądałam ofertę sklepu ta kurtka rzuciła mi się w oczy od razu. Postanowiłam więc ją zamówić i sprawdzić jej jakość. No i w końcu do mnie dotarła, a jej jakość zaskoczyła mnie pozytywnie. Kurtka zrobiona jest bardzo dobrze. Jakość nie odbiega od tych sieciówkowych. Dobrze układa się i prezentuje. Będzie pasowała do wielu stylizacji i za pewnie często będę ją nosiła. Coś czuję, że będzie to moja ulubiona kurtka! Jestem bardzo zadowolona, że sobie ją zamówiłam. Mogę wam ją śmiało polecić.









Tą narzutkę wybrałam z myślą o mamie. Jest ona zrobiona z sztucznej, cienkiej skóry. Jej jakość także jest bardzo dobra. Ładnie się układa i prezentuje. Krój tej kurtki jest bardzo ciekawy. Nie jest ona ciepła, ale na wiosnę będzie w sam raz!  Dobrze wykonana i także godna polecenia.  Na siostrze troszkę za duża, ale na mamie leży idealnie!


Co myślicie o moim zamówieniu? I co myślicie o tego typu sklepach?

Komentarze

  1. Paleta korektorów jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like you got a lot of beautiful stuff. TFS!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Skurzona narzutka jest idealna :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym brązowym zegarku ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za piękny zegarek :) :* Nadal służy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so classy. Love the jacket!! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. rzemykowy zegarek jest śliczny!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna skórzana narzutka, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo podobają mi się Twoje skórzane kurtki od Zaful, wyglądają idealnie na wiosnę, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zegarek <3 Kocham takie rzeczy!!
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, poklikałam - 18,99$, 36,99$, 8,70$, 3,28$, 6,18$, :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

      Usuń
  12. Fajna kurtka :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak się sprawdzi paleta korektorów <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile nowości, sliczne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy :D uwielbiam asortyment sklepu zaful *.*
    u mnie wczoraj było dużo śniegu a dziś już go nie ma :D hehe :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zamówiłam ostatnio rzeczy z tych firm, jestem tylko ciekawa jak jakość ich produktów, fajnie że Tobie odpowiadają :) Piękna kurtka <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Skórka jest super , elegancka :d Jak najbardziej w moim guście ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Skórzana kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszewka na poduszkę jest boska. Miałam kiedyś podobny zegarek, ten biały, ale niestety złota farba szybko zaczęła z niego odchodzić i zaczął wyglądać nieestetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skórzana narzutka jest cudowna :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjne kurteczki <3 pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza kurtka i pierwszy zegarek sa swietne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka