Ozdoby do paznokcie z Tosave.com

Cześć!


Dziś będzie o paznokciach. Kiedyś uwielbiałam bawić się kolorami, wzorami i zawsze miałam pomalowane paznokcie. Chodziłam do szkół, w których było to akceptowane, a więc chętnie z tego przyzwolenia korzystałam. Kiedy skończyłam szkołę i zaczęłam pracę, musiałam zrezygnować z kolorowych pazurków. Bezbarwny lakier lub jakaś odżywka... nic więcej na nich nie gościło. I kiedy znów chciałam wrócić do malowania paznokci, już nie szło mi tak sprawnie, jak kiedyś ;D Ciężko było mi równo pomalować paznokcie, a kiedy już to się udało, zawsze o coś zahaczyłam, czy odpryskiwały za kilka dni. Bardzo mnie to irytowało, przez co też znów zrezygnowałam z takich zabiegów. No i nadszedł czas, kiedy moja siostra zaczęła bawić się hybrydami, w końcu i ja się tym zaraziłam.  Postanowiłam poćwiczyć swoją cierpliwość i się w  to wkręciłam. Dlatego też na stronie http://www.tosave.com zamówiłam sobie kilka ozdóbek do paznokci. Nie tylko do zdobień hybrydowych, także dla lakierów normalnych, które mi zalegają w szafce. 





Dziś będzie więcej zdjęć niż tekstu, ale nie będę się tu zbędnie rozpisywać. Nie chcę Was zanudzać niepotrzebnie. W moim zamówieniu pojawiły się dwie pozycję. Pierwsza to ozdoby do paznokci, druga pozycja to stemple.




Mamy tu, jak widzicie 24 pudełeczka z ozdobami do paznokci. nie jestem pewna jak do końca je nazwać. Taki większy brokat? Łuski? Kawałeczki? Mają dość klasyczny i często spotykany kształt w zdobieniach paznokci. Myślę, że dzięki nim będę mogła stworzyć coś fajnego. Szczególnie przy takiej ilości kolorów, gdzie też mamy dużo odcieni, które możemy ze sobą łączyć. Spójrzcie na te piękne odcienie niebieskiego, czy złota. Oczywiście są też kolory, których raczej nie użyję, ale kto wie? Może wpadnę na jakiś ciekawy pomysł, do którego będą pasować neonowe kolorki ;D  Niestety okazało się, że czarne pudełeczko było słabo odkręcone i troszkę nabałaganiło w kartoniku, w którym przyszło. Jestem bardzo zadowolona z tej ilości ozdób. Z całą pewnością się nie zmarnują przy mnie i przy mojej siostrze.

ZESTAW DO STĘPLI



Mamy też zestaw do stempli.  Składa się on z samego stempla, z ściągaczki ( nie jestem pewna jak to sie fachowo nazywa) oraz z 10 blaszek. Tak 10. niestety u mnie w zestawie jedna blaszka się powtarza, a więc nie będę dawać dwóch takich samych zdjęć ;) Niestety to nie jedyny minus tej pozycji z zamówienia. Drugim minusem jest ściągaczka, która nie zbiera dokładnie lakieru z płytki, musiałam ją zastąpić kartą z tesco na punkty ;P Jeszcze nie testowałam stempli na paznokciach, a więc tylko jedną płytkę otwarłam do samego sprawdzenia jej działania.  Jak widzicie, blaszki przyszły do mnie zabezpieczone taką niebieską folijką dzięki czemu nie są porysowane. Już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę zabawę z tymi "zabawkami". Wzory na blaszkach są całkiem ładne i różnorodne, co jest oczywiście plusem.


I co sądzicie o takich produktach do pazurków? Korzystacie z nich? Czy wolicie jeszcze inne zdobienia? Chętnie o tym poczytam, może się zainspiruję ;D





Komentarze

  1. ja bardzo lubię takie brokaty i zawsze stosuje je na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych ozdób :)
    Ja nie mam cierpliwości do ozdabiania paznokci, stawiam na klasyczne wzory.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach zamówić sobie stempel i płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :) Lubie takie gadżety :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg !
    Ile tego <3
    Teraz możesz szaleć i szalec ! Czekam na jakies fajne propozycje, zwłaszcza ze lubuje sie w takich cudeńkach :)


    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię i nie robię zdobień na swoich paznokciach. Nie mam do tego cierpliwości. Już samo pomalowanie czy to hybrydą czy klasycznym lakierem jest wystarczająco czasochłonne. Czasem skuszę się na efekt holo, lubię też lakiery piaskowe, ale to szczyt moich paznokciowych fanaberii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot :D

    wooow, super cool products :D sounds useful

    NEW DECOR POST | Tips To Decor Small Places.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem o co Ci chodzi z tymi 'luskami' czy większym brokatem 😂 siostra mi kiedys takim cudem robila paznokcie :p

    Stemple mi sie podobaja :) :p
    Pozdrawiqm,
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne błyskotki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z hybrydami i jak na razie to używam tylko pyłków i naklejek. Bardzo ciekawią mnie te stemple, bo czasami widzę, że można nimi niezłe efekty uzyskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bedzie czym zdobic paznokietki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka