Produkty do brwi od Smart girls get more!

Cześć!


Na święta otrzymałam super paczkę z kosmetykami firmy Smart Girls Get More! Pięknie zapakowane paczuszki, sprawiły mi ogromną przyjemność, a dziś chciałabym się z Wami podzielić wrażeniami po przetestowaniu tych produktów. W paczce znalazłam kredkę do brwi, cienie do brwi, wosk do brwi, eyeliner, matowa pomadkę i paletę do konturowania twarzy i puder. O Kredce do brwi i eyelinerze mogliście już u mnie na blogu przeczytać TUTAJ i TUTAJ. Kredka jest moim hitem do dziś! A jak sprawdziły sie inne produkty do brwi od SGGM? Jesteście ciekawi? Zapraszam do czytania dalej.





W kolejnym poście przyjrzymy się pomadce, pudrowi i palecie do konturowania ;D



WIELOFUNKCYJNY PRODUKT DO PROFILOWANIA BRWI.
KOLORY 01 I 02 Służą do optycznego zagęszczania, nadawania kształtu oraz nabłyszczania brwi. zawierają pigment koloryzujący, dzięki czemu nadają brwiom kolor i zagęszczają je optycznie. Konsystencja wosku pozwala na utrzymanie brwi w ryzach – nadanie im kształtu i utrzymanie go aż do momentu demakijażu.
KOLOR 03 – clear – to bezbarwny wosk, którym można układać brwi i nabłyszczać je. Polecany jest do bardzo gęstych lub ciemnych brwi, nie wymagających zagęszczania, lub na użyty uprzednio cień do brwi.Woski trwalej niż cienie układają i koloryzują brwi. To wspaniałe produkty dla wszystkich osób, które chcą w pełni zapanować nad swoimi brwiami. 

(ja mam kolor 2)


Moja opinia:

Opakowanie jak widać, jest to czarne pudełeczko, które otwiera się dość łato, ale szczelnie chroni produkt. Jest to zwykłe plastikowe opakowanie, jedynie na górze znajdziemy logo produktu, a na spodzie naklejkę z opisem produktu. opakowanie jest poręczne i wygodne. Jak widzicie sami, wosk do brwi umieszczony jest podobnie, jak zazwyczaj trzyma się cienie. Jego konsystencja? Typowa dla wosku, miękka, delikatna i łatwo się go nabiera i rozprowadza po naszych brwiach. Wosk nie tylko nadaje naszym brwią kolor, ale także je utrzymuje i układa.  Brwi ułożone takim woskiem trzymają się mocno cały dzień i nigdzie się nie przemieszczają. Poradzi sobie nawet z bardzo niesfornymi włoskami.  ładnie wypełnia luki, jeśli gdzieś takie są na naszych brewkach. Faktycznie nabłyszcza też brwi. Mają one taki ładny połysk, ale nie jest on nachalny. Jestem blondynką i moje włoski sa raczej jasne, ten wosk nie tylko je przyciemnia, ale właśnie dzięki temu połyskowi, mam wrażenie, że są grubsze i po prostu ładniej wyglądają. Faktycznie wydają się one bardziej zagęszczone, tak jak opisuje to producent. Z trwałością, tak jak wspomniałam. Na brewkach wytrzymują cały dzień. Kolor to kwestia oczywiście prywatna. Ja mam 2 i jest to ciemny brąz, który możemy stopniować ilością nakładania. Myślę, że ten produkt jest naprawdę godny uwagi, a swoją niską ceną tylko zachęca do zakupu. Nie widzę minusów.




CIENIE DO BRWI PODWÓJNE
 Zestaw cieni do kreowania perfekcyjnych brwi. Zestaw Medium dla blondynek i szatynek oraz Dark dla brunetek i osób, które lubią mocno podkreślone brwi. W każdej paletce znajduje się również cielisty kolor, do rozjaśniania obszaru pod brwiami. Podkreśla on kontrast między czystą, jasną skórą pod brwiami i pięknym, wyrazistym łukiem brwi.

(tu także 2)

Moja opinia:


Tu opakowanie jest podobne kształtem i wielkością do wosku, ale jest przeźroczyste. Jako, że są to podwójne cienie, to oczywiście mamy dwie równe połówki cienia jasnego i ciemnego. Też u góry mamy logo producenta, a pod spodem naklejkę z potrzebnymi informacjami. Cienie są średnio na pigmentowane.  Ciemny jest mocniej na pigmentowany, niż jasny cień. Co jest w sumie dobre, ponieważ ten jasny cień służy nam jedynie do rozświetlenia. Nie może być on mocno nachalny.Cienie się nie osypują i nie ma też problemu z malowaniem brwi nimi. Dobre wypełniają luki i ładnie poprawiają nam wygląd brwi. Fajnie, że mamy dodany tu od razu jasny cień, będzie idealnym rozwiązaniem podczas podróży, gdzie chcemy mieć tych produktów jak najmniej. ( Jak się uprzemy, to i oczy możemy pomalować tymi cieniami ;D więc 2w1 ). Produkt  jest dobry, nie widzę minusów, może pigmentacja mogłaby być nieco lepsza. Trwałość dobra. Trzyma się cały dzień i nie wymaga poprawek. Myślę, że znajdzie wielu swoich zwolenników. A cena?  Bardzo dobra i tak jak w przypadku wosku, zachęca do zakupu.


Choć zarówno cień jak i wosk są produktami dobrymi. To jednak wosk wygrywa w tej bitwie. Oprócz nadania koloru, kształtu, układa brwi i trzyma je przez cały dzień. Cień jedynie nadaje kształt. Wole też gdy włoski brwi pokryte są tym woskiem, wygląda to zdecydowanie naturalniej, nie ma tego pudrowego efektu, który tak łatwo uzyskać, gdy da się za dużo cienia na brew. Wosk do brwi od SGGM jest dla mnie hitem. Za niską cene otrzymujemy naprawdę dobry jakościowo produkt, którym możemy uzyskać świetne efekty. Sprawdzi się wtedy, kiedy potrzebujecie zagęścić swoje brwi i nadac im ładnego kolorku, ale i wtedy kiedy macie gęste brwi i potrzebujecie je ujarzmić. U mnie zostaje w kosmetyczce i z całą pewnością będę z niego często korzystać. 

Komentarze

  1. Przyznam że jeszcze wosku nie miałam i nie używałam jeszcze :( Więc z ciekawości bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie do brwi zawsze kredka, ale trzeba się skusić na coś innego ;) Tak chociaż z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kredkę do brwi SGGM i fajnie się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkę też mam i jest mega! Akurat produkty do brwi mają fajne :D

      Usuń
  4. Mam te produkty, ale niestety trafiły mi się zupełnie niedopasowane do mnie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się na całe szczęście dało z kolorami. Szkoda, że Ci nie przypasowały

      Usuń
  5. Miałam okazję je przetestować, ale niestety żaden z produktów nie przypadł mi do gustu:)
    Chyba jestem za bardzo wymagająca jeśli chodzi o kolorówkę.
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great products! Wonderful shades!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie najlepiej do brwi spisują się pomady ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niczego z tej firmy .Podoba mi się ten wosk ,wezmę go pod uwagę jak będę kupować coś do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    all products sounds incredible dear :D Have an amazing pigmentation :)

    NEW FASHION POST | WOMAN TREND ALERT SS’17: Dresses Over Pants.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń

  12. I heard this brand for the first time. I really like.
    Http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym się cieszyła z takiej paczki, bo lubię testować kosmetyki do brwi. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc nie maluje brwi, ale produkty są godne uwagi :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy do czynienia z tą firmą :) Może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks pretty interesting, a great gift for Christmas! :)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG:"WE RUN THIS BEACH"
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Peculiar article, exactly what I needed.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka