Rosewholesale and Zaful

Cześć!


Już chyba każdy z Was widzi tytuł posta! Tak, to druga cześć mojego zamówienia, z azjatyckich stron. Dziś znów powrócimy do sklepu Zaful, ale i przyjrzymy się produktom z strony Rosewholesale. Mam dziś dla Was trochę biżuterii i oczywiście ubrań do pokazania. Czy produkty wyglądają tak jak na zdjęciach? Czy rozmiary się zgadzają? Czy warto zamawiać tego typu produkty? Zapraszam do czytania dalej!











Wybór mojej mamy. Piękna  różowa sukienka. Wykonana jest z dużą dokładnością. To co mi się w niej podoba najbardziej, to fakt, że została wykonana z świetnego materiału. Materiał ten się nie gniecie, dzięki czemu sukienka wygląda idealnie przez cały czas. Cóż, z całą pewnością jeszcze coś podobnego będę szukać.




Kolejny wybór mojej mamy. Piękna biała, delikatna bluzeczka z koronką. Niestety jest nieco za długa, więc wymaga drobnej poprawki. Tu niestety ciężko było z rozmiarówką i jak się okazało, nie była ona do końca trafna. Na lato będzie idealna.





Niestety i tu nie obyło się od małej wpadki z rozmiarówką. Body są rozmiaru s, ale widocznie jest na mnie za duże. Nie widać tego może aż tak na zdjęciach, ale niestety taki jest fakt. Na całe szczęście da się jej delikatnie poprawić, tak by było znośne do noszenia. Ogólne wrażenie jest naprawdę dobre. Fajny materiał, dobre wykonanie... dla osoby nieco większej ode mnie będzie dobre. Może jestem po prostu za niska :D Musze szybko jej jednak przerobić, bo szkoda by leżało, skoro wygląda tak fajnie!




Zdziwiłam się, kiedy się okazało, że na stronie można znaleźć prawdziwe srebrne pierścionki. Przy okazji ucieszył mnie ten fakt. Tych sztucznych jakoś nie lubię nosić, Z chęcią więc zamówiłam na próbę pierwszy pierścionek. Bardzo mi się spodobał. Jest piękny! Na innych stronach, zmówiłam jeszcze srebrną biżuterię i w kolejnych postach zobaczymy jakie one będą. Ten jest cudowny!






Przepiękna czarna sukienka, z ślicznymi, dużymi skrzydłami na plecach. Zakochałam się w tej sukience i żałuję, że teraz niestety nie mam jej jak nosić. W lato pewnie często będę ją miała na sobie. Sami widzicie jak wygląda. Jest po prostu genialna! Dobra jakość, ładne wykonanie. Cudo! Bardzo prosta z przodu, za to z jakim tyłem!




Czarny golf, który posiada odkryte ramiona. Dość przyjemny, lekki materiał, dzięki któremu możemy śmiało nosić tą bluzkę latem. Długie rękawki, zapinany na zamek. Dobrze się dopasowuje. Moja siostra, która sobie go zamówiła jest bardzo z niego zadowolona. Podoba jej się on, jego wykonanie i ogólnie to jak się prezentuje.




Zamówiona do sukienki. Jest naprawdę śliczna. Na brązowym sznureczku, zawieszone jest złote piórko. Niestety moja rączka jest na nią za chuda i mi spada :( Na razie przekazałam ją mojej mamie, ale może z czasem sobie ją nieco przerobię, by pasowała i mnie. Bardzo ją polecam bo będzie pasowała do wielu stylizacji.


Ogólnie zamówienie jest dość udane, choć jak widzicie problemy z rozmiarówką mogą nieco zniechęcić. Nie zwróciłam uwagi na tabele rozmiarów i przy kolejnych zamówieniach będę bardziej uważna. Jakość ubrań jest naprawdę dobra i nie odbiega od tych rzeczy sieciówkowych. Jednak polecam mocno zwracać uwagę na tabele rozmiarów. Dziękuję Lady Awie za pomoc w zdjęciach!

Komentarze

  1. Bardzo fajna biżuteria :) Sukienka ze skrzydłami intrygująca i ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ze skrzydłami bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ze skrzydłami i czerwone body świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelką nie zostanę ale nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka ze skrzydłami zachwyciła mnie okropnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, ale sukienka ze skrzydełkami boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te body są świetne :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka ze skrzydełkami bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladna bransoletka i czarna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowa sukienka swoją długością bardziej przypomina mi bluzkę :D
    Ładna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    OMG love the first blouse and black dress :D This bracellet is super cute too :D

    NEW TIPS POST | Low Shampoo: Revolutionary way of taking care of the hair.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka czarna ze skrzydłami bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience ze skrzydełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zamówienie :) I czy mi się wydaje, czy nie, ale na zamówieniu dla mamy jest Lady Awa, a nie mama? ;p Bardzo ładnie leżą na niej te ciuszki ;)
    Ta sukienka ze skrzydłami jest boska! Widziałam ją kiedyś na jakieś stronce, ale myślałam, że ten tył będzie wyglądać tandetnie (a nie tak ładnie jak na zdjęciach), a tu proszę. Wygląda naprawdę dobrze :)
    Zasmuciłaś mnie bransoletką z piórkiem, bo też sobie ją zamówiłam, a mam bardzo szczupłe ręce, więc też mi będzie spadać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie tak, to lady Awa, która została moją modelką. Wiadomo, mama nie zawsze zgadza się nią zostać, a Agata zawsze służy mi pomocą, taka dobra z niej osóbka :* Niestety, jeśli masz tak chudziutkie łapki jak ja to bransoletka może spadać. Może jednak uda Ci się ją jakoś ładnie przerobić ;D Sukienka z skrzydłami wzbudzała we mnie podobne odczucia, obawiałam się tandety ale zaryzykowałam i jestem zadowolona!

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka