Sammydress

Cześć!


Witam Was serdecznie w nowym roku! Zaczął się on dla tego bloga bardzo dobrze! Już wczoraj wybiło tu 200 000 wyświetleń, za co serdecznie Wam wszystkim dziękuję. I zapraszam na kolejny post. Czy pada dziś u Was śnieg? U mnie tak! Zrobiło się biało i mam nadzieję, że ten biały świat utrzyma się choć przez kilka dni. Jeśli komuś jednak taki zimowy widok nie odpowiada to zapraszam na dzisiejszego posta, bo zamówienie będzie "gorące". W Sammydress wybrałam bardziej letnie ubrania, które sprawdzą się nad morzem, w ciepłe dni. Jesteście ciekawi co dokładnie wpadło do mojego koszyka w tym sklepie? I jaka jest jakość tych produktów? Zapraszam! 











Zacznijmy od klipsów do ściągania hybryd. Przygodę z hybrydami dopiero zaczynam. No i ściąganie takiego manicure już mi troszkę nadszarpnęło nerwów :D Spadające sreberka z palców to koszmar. Jednak z pomocą przychodzą nam tego typu klipsy. Jestem na tak! Dziś przyszły i dziś je przetestowałam. Faktycznie pomagają przytrzymać sreberka i już tak łatwo nie uciekają one  z palców. Polecam tego typu gadżet, jest dość przydatny. Ja zamówiłam dwie paczuszki, jedną podaruję mojej siostrze. Jej również się przydadzą.









Bardzo mi się spodobał na stronie. Jest idealny do sukienek, gdzie jednak nie ładnie wyglądają normalne biustonosze. Jednak jedynym minusem był  "onesize". Zaryzykowałam i niestety jest dla mnie nieco za duży. Myślę, że osoba, której go podarowałam się ucieszy. Wygląda naprawdę ładnie. Jest dobrze wykonany. Myślę, że śmiało w lato może być noszony jako koszulka. Ma gąbeczki, które trzymają biust.  Bardzo fajny dla osób, które mają czym oddychać :D Jeszcze raz zapoluję na taki koronkowy stanik tym razem jednak taki, gdzie znajdę normalną rozmiarówkę, a nie uniwersalny rozmiar.









Piękna koronkowa bluzeczka. Wygląda naprawdę ślicznie i będzie świetnie wyglądać na ładnym opalonym ( lub nie) ciele latem. Dobrze wykonana, z fajnego materiału. Ładnie przylega do ciała i na ciepłe dni będzie idealna. Jedyny minus, to taki, że ramiączka są przyczepione na samym środku góry stanika. Nie wygląda to za dobrze, nie jest to też wygodne. Tak więc wprowadzę do tej koszulki małe poprawki. Chce je przeciąć i podszyć w takim miejscu w  którym zazwyczaj są ramiączka. Innym może podobać się tak jak jest teraz. To zależy od osoby. Mimo tego minusika, jakość jest całkiem ok!









Ostatnim produktem są jeansy.  To najlepsze ubranie z całej paczki. Idealnie leżą, są dobrze wykonane, identyczne jak z znanych sieciówek. Idealna długość nogawek i w pasie też świetnie leżą. Miło mnie to zaskoczyło, ale jak widać przy spodniach można śmiało ufać rozmiarówką. Ja wzięłam rozmiar 36 czyli taki sam jak normalnie noszę. Z całą pewnością często będę je nosić i jeszcze na jakieś spodnie jeansowe się u nich skuszę :D


Jak podoba się Wam moje zamówienie z Sammydress?  Będzie mi miło, jeśli klikniecie w któryś z linków.

Komentarze

  1. Koronkowy biustonosz mega sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na Twoje nowości, uświadomiłam sobie, że nie mam ani jednej pary klasycznych dżinsów.
    Oj muszę kupić :)
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  3. czarny koronkowy biustonosz cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała bluzeczka bardzo mi się podoba :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chociaż hybrydy mam bardzo rzadko to takie klipsy to fajny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również dziaisj napadało śniegu i zrobiło się bielutko ♥
    Ja nigdy nie miałam jeszcze hybrydowych paznokci, także nie wiem jak to jest z tym ściąganiem hybryd, ale fajnie, że te klipsy okazały się w tym pomocne :)
    Szkoda, że czarny koronkowy biustonosz jest na Ciebie za duży, bo jest naprawdę ładny. Co do tej białej bluzeczki to faktycznie te ramiączka tak dziwnie przyszyte - ja również bym wprowadziła drobne poprawki, bo szkoda, żeby bluzka leżała w szafie ;)
    Fajnie, ze chociaż jeansy okazały się 100% wypałem ;)
    Poklikałam, klikniesz też u mnie? ;*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne rzeczy :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog-> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Dżinsy i biała koszulka najładniejsze. Co do czarnego biustonosza to jak na one size ma konkretna miseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Uwielbiam koronkowe ubrania ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba, jeszcze nic nie zamawiałam z tej strony jakoś się boję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zamówienie. Spodnie fajnie się prezentują :D Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanik jest piękny , biała bluzka też fajna .

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy New Year!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten czarny biustonosz, jest piękny, ale też jest za luźny :( Klipsy też mam, pomagają, ale dla mnie są za ciasne, po chwili odczuwam mrowienie w opuszkach. Może mam za grube palce? :D Nie wiem dlaczego dopiero dzisiaj kliknęłam "obserwuję", ale wcześniej jakoś mi umknęło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie klipsy okazały się niewypałem :d
    bluzeczki świetne
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak samo muszę sobie kupić te klispy !
    To jest świetne rozwiązanie :-)
    Super zakupy, pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten koronkowy biustonosz jest świetny, chciałam kiedyś kupić, niestety nie trzyma dobrze dużego biustu.

    OdpowiedzUsuń

  18. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zobaczyłabym jak te rzeczy prezentują się już w gotowych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    great articles my dear :D I have some sammydress products and I really love the quality :D

    NEW DECOR POST | 5 Interior Decor Trends to Copy this 2017.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. great seleccion!!!kiss !!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very cute picks darling!
    I love it the shoes
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć, że na tej stronie można kupić fajne jeansy, które mają normalną rozmiarówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biała koronkowa bluzka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka