SMART GIRLS GET MORE - Puder, Paleta do konturowania oraz Pomadka!

Cześć


Co tam u Was?  Mam nadzieję, że wszystko dobrze i ten początek roku przynosi Wam same dobre pomysły, rzeczy, czy co tam pragniecie. Dziś u mnie wracamy do kosmetycznych recenzji. Ostatnio już pokazywałam Wam produkty do brwi od SGGM, a dziś? Kolejne trzy kosmetyki. Pomadka, paleta do konturowania oraz transparentny puder. Czy jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam!




MATOWA POMADKA W PŁYNIE


 Moja opinia:

Pomadka, zapakowana jest w czarnym opakowaniu. Nie wiedziałam jakiej formy aplikacji mogę się spodziewać, jednak kiedy tylko otworzyłam produkt, zobaczyłam aplikator taki jak w błyszczykach. Jest to jednak matowa pomadka. Opakowanie jest dość minimalistyczne. Posiada naklejkę z opisem, a na jego spodzie znajdziemy przeźroczyste okienko z kolorem. Ułatwi nam to poszukiwanie danego koloru w kosmetyczce czy toaletce. Mój kolor to exotic coral i niestety ale koralem nie jest. Jest to piękna czerwień z odrobiną różu. Kolor jest intensywny i dość mocny. Niestety całkowicie nie mój kolor. Aplikator to pacynka z gąbeczką. Jej kształt bardzo ułatwia aplikacje. Jest wygodny. Konsystencja dość gęsta jednak dość łatwo  nakłada się ją na usta. Ma dość mocną pigmentacje, przez co trzeba się trochę przyłożyć do równego pokrycia ust. Jej intensywność nie pozwala na zrobienie tego byle jak. Warto się jednak postarać, bo efekt jaki uzyskamy jest naprawdę ładny. Pomadka faktycznie jest matowa ale ma delikatny połysk, który możecie zauważyć na zdjęciu wyżej. Nie jest więc to czysty mat, ale myślę, że dzięki temu wygląda zdecydowanie ładniej. Szczególnie jeśli ktoś posiada tak suche usta jak ja, choć suche skórki  lubi podkreślić. Zaskoczyła mnie swoją trwałością. Bardzo długo utrzymuje się na ustach i ciężko ją zmyć. Jak dla mnie całkiem fajny produkt. Niestety jednak dla mnie kolor jest zbyt jaskrawy, zbyt mocny, wole delikatniejsze odcienie.  Zapach całkiem przyjemny!



Moja opinia:

Puder zamknięty jest w typowej okrągłej kasetce. Jest ona czarna i posiada u góry logo producenta. Na spodzie oczywiście znajdziemy naklejkę, a na niej wszelkie potrzebne informacje.  Fajnie, że producent pomyślał o umieszczeniu lusterka w  środku. Ono zawsze się nam kobietą przyda! Puder w środku jest pudrem prasowanym. Dołączono nam do niego też gąbeczkę, ale zdecydowanie polecam nakładać go pędzelkiem. Oczywiście, puder jest produktem transparentnym i faktycznie taki jest. Nie bieli nam twarzy, nie robi białych plam, czy innych przykrych  niespodzianek. Transparentne pudry lubię najbardziej. Nie wpływają one na kolor mojej twarzy, a ładnie utrwalają makijaż, matując twarz. I ten produkt spełnia swoją role. Przedłuża żywotność mojego makijażu i matuje twarz. Nie mam przetłuszczającej się cery, a więc nie ma wielkiego wyzwania, ale przy normalnym typie skóry sprawdza się całkiem nieźle.Produkt jest ryżowy, więc będzie odpowiedni nawet dla wrażliwych osób. No i nie przesusza skóry. Całkiem udany produkt, do którego będę wracać. Jego cena zachęca. Podsumowując puder dobrze matowi skórę, przedłuża makijaż, daje naturalny efekt. Jest taką perełką, którą warto wypróbować.

PALETA DO KONTUROWANIA


 Moja opinia:

Ostatnim produktem jest paleta do konturowania. Zapakowana jest w podobnym opakowaniu jak puder. Tu brak jednak lusterka, a i góra opakowania jest przeźroczysta, dzięki czemu widzimy kolory produktów. Podzielona na cztery części. znajdziemy tu róż, bronzer, jaśniejszy bronzer i rozświetlacz. Oczywiście na spodzie produktu jest naklejka, podobna do tej, którą znajdziemy w pudrze i pewnie innych produktach SGGM. Niestety ale produkt u mnie sie nie sprawdził. Zdecydowanie nie są to moje kolorki. Róż jest dość mocny, mocno na pigmentowany i  daje zbyt mocny efekt. Ja zdecydowanie wole jasne i delikatne policzki. Tu efekt jest zbyt przerysowany. Bronzery oba sprawdzają się dość dobrze. Można nawet użyć ich jako cieni do oczu. Tu pigmentacja jest lżejsza i można ją stopniowo budować. Lubie ten jasny kolorek na oczach :D Jeśli więc jesteście fanami delikatnego podkreślenia twarzy bronzerem.... powinny się te kolorki wam spodobać. Rozświetlacz daje efekt bardzo delikatny. Wolałabym gdyby był nieco mocniejszy, ale znajdzie też swoich fanów.  Jego pigmentacja jest średnia i niestety ciężko coś budować. Nada się dla osób lubiących delikatne makijaże. Taki subtelny efekt, który ujawnia się nam, kiedy światło padnie na na naszą twarz. Podoba mi się pomysł takiej paletki. Idealnie sprawdzi się na wyjazdach, czy kiedy jesteśmy cały dzień poza domem, a nie chcemy brać tony kosmetyków ze sobą. Trwałość średnia, wymaga poprawek w ciągu dnia. Produkt nie jest zły, jednak osoby lubiące mocniejszy efekt, bardziej widoczny mogą być niezadowolone z produktu. Paletka występuje też w innych kolorach i myślę, że tamta druga bardziej przypadła mi do gustu. Może się na nią skuszę, cena jest zdecydowanie zachęcająca.


A wy co sądzicie o Smart Girls Get More?

Komentarze

  1. Kurcze już od dłuższego czasu mnie ciekawią ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało mogę Ci polecić wosk do brwi, kredkę do brwi, puder transparentny - to są moje trzy Hity tej firmy :D

      Usuń
  2. One są dostępne tylko w Naturze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam je tylko w Naturze, nigdzie indziej ich nie widziałam.

      Usuń
  3. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich klasyczne pomadki i wosk do brwi :) Powyższych nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam parę kosmetyków od SGGM ale jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review dear! ♥
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/01/zara-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wypróbuje puder bo akurat mi się kończy

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam się z pomadkami, ale trzeba przyznać, że nie są najłatwiejsze w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful...

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Testowałam trochę produktów tej marki i niestety żaden z nich nie sprostał moim oczekiwaniom. Dlatego pozbyłam się ich jak najszybciej :)
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  11. mam paletę do konturowania z Kobo i do tej pory jeszcze ani razu jej nie uzyłam :/ a kolor pomadki bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten puder musze kupic. A róż w paletce bardzo mi sie podoba, ale ja lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tej pomadki w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie ta firma nie przemawia niestety..

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbowałabym ten puder :) Firmy nie znam, ale lubię zawsze poznawać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze przechodzę obojętnie koło tej marki... chyba najwyższy czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw:) chętnie bym go wypróbowała:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. great products!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe kosmetyki aczkolwiek, żadnego z nich nie miałam okazji używać :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już o tej marce, ta pomadka mnie zaciekawiła, dobrze wiedzieć, że długo utrzymuje się na ustach :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam chyba dawno kosmetyków tej marki u mnie nie ma natury a tam chyba głównie można je znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam niestety dobrych doświadczeń z produktami tej marki. Zaciekawił mnie puder, wygląda interesująco. Jeśli chodzi o paletę to połączenia są co najmniej dziwne. Z jednej strony mocny róż, z drugiej delikatny rozświetlacz. Poza tym odcień tego różu kompletnie "gryzie" mi się z pozostałymi częściami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż niestety ale chyba nikomu nie będzie pasował ;/

      Usuń
  25. JA jestem ciekawa jak się sprawuję paleta
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka