Znamlek - Hairvity

Hej!

Jak często zdarzają się wam sytuacje, kiedy chcielibyście wypróbować jakiś suplement, a nie byliście pewni czy warto? Szukaliście pewnie informacji w internecie. I choć wujek google jest bardzo hojny w wynikach to ciężko wyszukać w  nich tych wartościowych opinii. Ja z mojej strony mogę zaproponować wam stronę www.znamlek.pl .

To pierwsza platforma, która łączy w sobie elementy specjalistycznych portali medycznych z przystępnymi serwisami wymiany informacji. Koncepcja serwisu ZnamLek.pl została pomyślana tak, aby każdy użytkownik Internetu mógł bezpłatnie i w łatwy sposób sprawdzić informacje i opinie o danym produkcie medycznym.

Ja otrzymałam od nich możliwość przetestowania produktu Hairvity. Jesteście ciekawi jak się sprawdził?  Zapraszam do czytania dalej.






O produkcie:

Odżywki nakładane na włosy to już przeszłość. Nauka zrobiła krok naprzód. Zrób go i Ty – postaw na Hairvity – zestaw specjalnie dobranych mikroelementów i witamin!Hairvity to kompleksowy produkt, którego receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna).Hairvity wie, że klucz do zdrowia włosów tkwi w ich wnętrzu. Właśnie dlatego zawiera składniki, które podkreślą naturalne piękno Twoich włosów. Zestaw ważnych witamin i mikroelementów został przygotowany specjalnie pod tym kątem.



Więcej przeczytacie TUTAJ


Moja opinia:

Opakowanie: Jak widzicie już po zdjęciach, otrzymałam tabletki w kartonowym opakowaniu, którego jednak się pozbyłam. Ładnie ono zabezpiecza plastikowy słoiczek ( o ile mogę to tak nazwać), w którym kryją się niebieskie tabletki.  Ogólnie opakowanie jest bardzo porządne. Dobrze zabezpiecza tabletki, jest plastikowe i lekkie, no i mamy z tyłu opakowania dość sporo przydatnych informacji. Niestety nie w Polskim języku, ale na stronie Hairvity produkt opisany jest naprawdę bogato, więc wszystko tam znajdziecie. Nie widzę w opakowaniu, żadnego minusa. Jest porządne i funkcjonalne no i szczelnie zamknięte.


Wygląd tabletek: Tabletki są koloru niebieskiego. Niestety są one baardzo duże. Ciężko się je przełyka. Niestety należę do tych osób, które mają problem z dużymi tabletkami. Musze wziąć więc duży łyk wody  i dopiero wtedy udaje mi się przełknąć tą tabletkę. Jak widzicie na tabletkach jest też narysowana literka "H" czyli ładne logo firmy.  Tabletek w opakowaniu jest 60, stosujemy je dwa razy dziennie, więc jedno opakowanie starcza na miesięczną kurację.

Zapach: Nie ma co ukrywać, tabletki śmierdzą. Jednak dobrze, że producent nie maskował tego zapachu jakimiś niepotrzebnymi składnikami. Trzeba to jakoś przeżyć jak chce się wyglądać ładnie. Jest to taki rybi zapach i taki też ma posmak ta tabletka. Da się to przeżyć, choć dla osób dość wrażliwych może być to ciężkie.



Działanie: Pełna kuracja powinna trwać około trzech miesięcy. Ja otrzymałam tylko jedno pudełeczko, a więc moja kuracja trwała tylko miesiąc. Z góry więc zaznaczam, że moja opinia opiera się tylko na miesięcznym stosowaniu produktu. Czy coś już zauważyłam, czy może to za mało? Myślę, że śmiało już mogę co nieco powiedzieć. Pierwsze co zauważyłam, to fakt, że włosy wypadają mi zdecydowanie mniej. Niestety, ale ostatnio bardzo mocno wypadały mi włosy, z szczotki ściągałam naprawdę dużo włosów, a teraz? Różnica jest naprawdę mocno zauważalna.  W dodatku, włosy faktycznie zaczęły rosnąć nieco szybciej, co mogłam zauważyć po odroście, który na moich blond włosach stawał się mocno zauważalny. Zdecydowanie większy niż miesiąc wcześniej. Zauważyłam też, że wzmocniły sie paznokcie, mimo iż aktualnie męczę je hybrydami.  Myślę, że po dłuższym stosowaniu tych tabletek, można by było uzyskać całkiem porządne efekty. Śmiało mogę polecić ten suplement.

Zapraszam was jeszcze raz na stronę Znamlek - pod tym linkiem znajdziecie opinie innych osób, o tym produkcie. Sprawdźcie jak spisują sie one u innych osób.


Komentarze

  1. Ostatnio niechętnie sięgam po suplementy, wolę zadbać o zbilansowaną dietę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała, ale jestem bardzo niekonsekwentna ;( I niesystematyczna w tej kwestii ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o nich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę póki co biotynkę i jestem mega zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice comments :) have a good day

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze i ja spróbuję.. Włosay wypadaja mi garsciami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem zbytnio przekonany do suplementów diety

    OdpowiedzUsuń
  9. Opisywałam te tabletki również u siebie. Były niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam, że niektóre osoby nie są zadowolone z tego suplementu. U mnie akurat się sprawdziły, jeśli chodzi o ten miesiąc użytkowania.

      Usuń
  10. Słyszałam o tym suplemencie, ale nie znam go.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo wszystko nie wyobrażam sobie umycia włosów bez zastosowania odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. na dłuższą metę, fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazwyczaj nie używam takich suplementów, ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sounds like a nice product.

    Love,
    Dascha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka