Valentine`s with Zaful

Cześć!


Walentynki coraz bliżej! Jedni obchodzą je chętnie, inni nie zwracają uwagi na ten dzień wcale. A jak to jest  u Was? Planujecie świętować ten dzień z drugą połówką, czy raczej będzie dla Was to dzień jak co dzień? Niezależnie od tego, jak podchodzicie do walentynek, mam dla Was dziś letnią stylizację, która mogłaby się nadać na randkę.  Może nie nada się ona na tak zimowe dni, ale na takie domowe spotkanie dlaczego nie. Cała stylizacja przygotowania jest wraz z sklepem Zaful. Zapraszam do czytania dalej.


Jak śmiało możecie zauważyć, dzisiejsze zamówienie jest nieco większe od poprzednich. Postanowiłam z okazji walentynek, wraz z Zaful stworzyć całą taką stylizację "na rankę" . Wybór w sklepie jest ogromny. Ilość sukienek, butów i dodatków zachwyca. Jednak im więcej produktów, tym ciężej coś wybrać. Jednak udało mi się dość szybko skompletować zamówienie.

Spodobała mi się jej faktura i krój. W sklepie znajdziemy kilka wersji kolorystycznych tej sukienki. Zastanawiałam się, który wybrać. Wpierw chciałam postawić na czarny, ale ze względu na to, że mam dość sporo czarnych sukienek, wybrałam tym razem coś pastelowego. Kolor jest połączeniem pastelowego różu, z kolorem  brzoskwiniowym. Bardzo mi się on  podoba. Sukienka jest zrobiona bardzo dobrze, świetnie pasuje, rozmiar też się zgadza. Jestem zadowolona z wyboru.


Postawiłam na letnie butki. Wybrałam zwykłe sandałki, które będą pasować do różnych stylizacji. Nie jestem fanem, kupowania ubrań 'na jedną okazję". Buty są świetnie wykonane. Rozmiar się zgadza. Jedyne co mnie zaciekawiło to okrągłe obcasy. Nie widać tego podczas noszenia butów, nie rzuca się to w oczy, a jednak jest to zaskakujące rozwiązanie. Buty są wygodne i świetnie się noszą.


Malutka torebka, tylko na potrzebne rzeczy. W mojej malutkiej kolekcji torebek, brakowało mi właśnie czegoś takiego mniejszego. Bardzo przyda się, kiedy potrzeba mi zabrać telefon i portfel, plus kilka innych pierdołek. Zazwyczaj noszę dużą torebkę tylko dla tych kilku rzeczy,a ta torebeczka jest idealna. Żałuję troszkę, że nie było jej w wersji brązowej, ale taki różowy kolor na lato będzie idealny. No i pasuje do naszej sukieneczki.


Bardzo spodobał mi się ten naszyjnik. Jest dość ciekawy i jeszcze nie spotkałam się z takim. Jest to taki długi łańcuszek, zakończony ciężkimi, ozdobnymi  stożkami. Zawija się go wokół szyi, a  stożki luźno sobie zwisają. Daje to ciekawy efekt. Bardzo fajna pierdółka, która dodaje ciekawego wyglądu stylizacji.


Srebrny pierścionek, jest bardzo dobrze wykonany. Najmniejszy rozmiar jest odrobinkę za mały na moje kościste palce. Pierścionek ma wybitą na sobie próbę srebra, więc pewnie coś wspólnego z srebrem ma ;D Próbę wody przechodzi bez problemu i nie brudzi palców, a więc jestem zadowolona. Pierścionek składa się z dwóch pierścionków. Właściwego z oczkiem oraz z obrączki wysadzanej cyrkoniami. Jest świetny!

Kolczyki, również są srebrne. Z ogromem cyrkonii. Bardzo lekkie, dobrze i starannie wykonane. Świetnie prezentują się na uszach i będą pasować do wielu stylizacji. Świetnie nadadzą się na specjalne okazję, gdzie chcemy wyglądać świetnie. Jestem z nich zadowolona, z ich jakości wykonania.

I co sądzicie o takiej Walentynkowej stylizacji z Zaful? Podobają się Wam rzeczy, które powybierałam? 

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja i z powodzeniem może stanowić ubiór na Walentynki :) Sukienka ma przepiękny odcień. W mojej szafie zdecydowanie brakuje takich pasteli. Torebka i biżuteria również mi się bardzo podobają. Ja jeszcze nie wiem co założę. W sumie to też czekam na sukienkę z Zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją iwagę przykuła ta urocza torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super rzeczy :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful look!
    Nice dress...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest prześliczna, idealnie będzie się nadawała na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz wspaniale :) Super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz.
    Podoba mi się również różowa torebeczka, fajny dodatek do sukienki
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja ;) Sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i torebka:) Pasuje Ci ten kolorek:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimno mi jak na Cb patrzę ;) śliczny kolor sukienki i piękny pierścionek ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki spędzam z chłopakiem. ;) Świetnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torebeczka :)

    Zapraszam na post, a w nim relacja z wypadu na narty!
    Będzie mi bardzo miło jeśli zaglądniesz ♥

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nadal zimno jak patrzę na te Twoje zdjęcia :D Zdecydowanie porwę Cię w podobnej stylizacji wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Po za butami wszystko w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka i naszyjnik :) niestety nie na moja figurę :(
    Zapraszam do siebie, tysiatestuje.blogspot.de :) jeśli obserwujesz - daj znać, odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    you look so so pretty. OMG! This dress look perfect on you :D

    NEW REVIEW POST | Make Me Bio Clean Powder + Nacomi Natural Cream.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit dear! :) You look amazing!
    Have a nice day!
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/02/grey.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  20. wow naszyjnik super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka, biżuteria cudo <3
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka ślicznie w niej wyglądasz :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowa sałatka , Blogger