BestHairStore - Czyli jak przedłużyć włosy w kilka chwil!

Cześć!


Dziś mam dla Was coś urodowego. Jakiś czas temu, dostałam propozycję przetestowania włosów na klipsy. Zawsze chciałam mieć piękne, długie włosy, ale niestety średnio wychodzi mi ich zapuszczanie. Niby rosną, ale do wymarzonej długości i jakości, jeszcze daaaleko. Dzięki otrzymanej paczce od BestHairStore, mogę cieszyć się długimi włosami już teraz. Jesteście ciekawi co sądzę o dopinanych włosach?




Na stronię, którą znajdziecie TUTAJ, możecie znaleźć różne rodzaje dopinanych włosów. Jedną z opcji są włosy na klipsach i właśnie takie otrzymałam do testów. Ciężko było mi się zdecydować na odpowiedni kolor. Obawiałam się, że wybiorę taki, który znacznie będzie odstawał od moich włosów i nie będzie mi pasował.. Po przejrzeniu kolorów na stronie, znalazłam jeden, który wydał mi się najbardziej właściwy. Był nieco jaśniejszy od moich włosów, ale miałam nadzieję, że ładnie będzie wyglądać na głowię. Kiedy otrzymałam paczkę, bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona. W paczuszce znajdowały się dwa grzebyki, rzęsy i wymarzone dopinki. Okazało się, że kolor, który zamówiłam, pasuję mi w 100%. Jest praktycznie taki sam, jak ten, który mam na głowie. Ogromnie mnie to ucieszyło i już tego samego dnia musiałam wypróbować dopinane włosy.




Produkt otrzymujemy dobrze i solidnie zabezpieczony. Włosy przychodzą do nas w przeźroczystym opakowaniu, które chroni je przed poplątaniem. Włosy są 100% naturalne. W dotyku przyjemne, gładziutkie i pięknie się układają. Ja wybrałam dokładnie TE. Całość to 120 gram włosów. Jest to dość duża ilość. Przypinki są podzielone na kilka części, o różnej ilość klipsów. Mamy jedną najdłuższą część z czterema klipsami, dwie z trzema klipsami, dwie z dwoma i dwa pojedyncze klipsy. Z zakładaniem takich klipsów, nie ma problemu. Na stronie producenta, czy na yt znajdziecie dokładną instrukcje jak to zrobić. Jest to na prawdę proste i spokojnie samemu można dopiąć włosy w dość krótkim czasie. Spinki mocno trzymają i jeśli dostosujecie się do instrukcji, włosy wam nie spadną. No i co najważniejsze, dopinek nie widać! Poniżej macie moje zdjęcie Przed dopięciem i po dopięciu włosów od BestHairStore. ( Tak wiem, moje włosy aż się proszą o podcięcie końcówek :D )


Z efektu jestem bardzo zadowolona. Musze jeszcze wypróbować jak będą te włoski wyglądać podkręcone. Włosy takie pielęgnujemy tak jak swoje. Myjemy je zwykłym szamponem, nakładamy odżywkę. Z klipsów nie wypadają, są dobrej jakości i dzięki takim dopinką możemy szybko zmienić swój wygląd. Myślę, że to naprawdę fajna sprawa i może nie będę ich nosić na co dzień, ale na różne okazję jak najbardziej. Jestem zadowolona z jakości, z tego jak dobrze produkt jest wykonany i w szczególności z tego koloru, który tak bardzo pasuje do moich włosów! 

A wy co myślicie o takich włosach na klipsy? Mieliście okazję doczepiać sobie takie włosy? A może planujecie zakup takich? 

Komentarze

  1. Bardzo ładnie ci w długich włosach. Na moje włosy trudno by coś znaleźć, ze względu na pasemka :D
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może akurat :D Mają tam balejaże, ombrę :D Zależy też jakie masz te pasemka :D

      Usuń
  2. Fajna dopinka, wygląda bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dopinki wyglądają bardzo naturalnie na Twoich włosach, ich kolor idealnie współgra z Twoim naturalnym :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to bardzo naturalnie i ładnie, ale ja nigdy nie zdecydowałabym się na przedłużenie włosów. O nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też takie doczepiane włoski i czasami zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sposób kiedy chcemy na szybko mieć długie włosy albo zagęszczone :D
    Bardzo fajnie wygląasz - pasują Ci długie włosy i dopinki wygląają bardzo naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagęszczone - to u mnie słowo klucz. Niestety ale nawet jak zapuszczę takie długie włosy, to nie będą takie gęste :(

      Usuń
  7. świetnie ci pasują, też mam ale ciemniejsze oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, I have never used false hair yet. But it looks so very nice. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  9. You look gorgeous! Great post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNPUBLISHED ONE FROM CALIFORNIA
    DON'T MISS: SAILING STYLE

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł zwłaszcza na imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Często występuję na jakiś koncertach czy występach i z chęcią będę włosy dopinać :D

      Usuń
  11. Nigdy jeszcze nie dopinałam włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, wyglądają mega naturalnie i strasznie ci pasują! :)
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają całkiem naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł fajny, jeśli ma się cienkie i słabo rosnące włosy. Moje są "po prostu OK", dlatego nawet nie chciałoby mi się w takie coś bawić :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj dostałam swój komplet. Moje włosy z natury są dość słabe przez co ich dopinanie wcale nie jest takie proste. Zsuwają się przez co mają różną długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tapirujesz włosy przed zakładaniem dopinek? Można także usztywnić lakierem do włosów. Polecam pooglądać filmiki na yt, a może uda się dobrze dopiąć włosy :D

      Usuń
    2. Robię wszystko według instrukcji. Filmiki też oglądałam.

      Usuń
  17. THe result in amazing! You look great:)
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest fantastyczny, sprawdziłam cenę takich doczepek i mimo zainteresowania nimi muszę odpuścić ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądają te doczepy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne są, też kiedyś myślałam nad doczepianymi włosami tylko moje naturalne są falowane i odpuściłam sobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Amei os cabelos arrasou, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny pomysl moje rosna tak wolno :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    you look fantastic :D Love the result!

    NEW TIPS POST | Mother’s Day Complete and LOW COST Gift Guide!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie używałam takich dopinek, chociaż moje włosy nie mają wymarzonej długości, to za to są strasznie gęste i dopiecie jeszcze kilku warstw mogłoby u mnie wyglądać groteskowo :) natomiast u Ciebie wygląda to bardzo naturalnie :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam doczepy :p ale już od długiego czasu przestałam doczepiać.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks very interesting ) Thanks for the great post!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym nie wiedziała jakiej długości masz włosy, to nie pomyślałabym, że są to doczepy ;) Wyglądają bardzo naturalnie, a kolor faktycznie trafiony idealnie.
    Ja jestem posiadaczką długich, dość gęstych włosów, więc takie doczepy nie są mi potrzebne.
    Tylko przypomniało mi się teraz jak podziwiałam włosy pewnej blogerki (myśląc, że są naturalne), a pierwszą rzeczą jaką zobaczyłam na jej snapie było farbowanie takich doczepów. Byłam trochę zawiedziona ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są cienkie i niestety ale poniszczone farbowaniem. Nawet gdybym zapuściła je do takiej długości, nie prezentowałyby się jak te doczepy :D Raczej na co dzien nosić ich nie będę, ale na koncerty, konkursy czy inne okoliczności jak najbardziej :D Odkąd mam te włosy zaczynam się zastanawiać ile podziwiałam włosów dziewczyn myśląc, że są naturalne, a takie nie były haha :D

      Usuń
  28. wooow !! fantastycznie sie prezentuja:) bardzo naturalnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka