Mój instagram!

Cześć wszystkim!

Co u Was słychać? U mnie dość pracowicie, co niestety przekłada się na mniejszą ilość postów na blogu. Spokojnie! Kolejna recenzja już za dwa dni. Dziś postawiłam na nieco luźniejszy, szybszy post, który jednak zahacza o dość modny temat - Instagram. Macie tam konto? Przeglądacie co słychać u innych? A może mnie śledzicie? Zapraszam do czytania dalej.


Jak dobrze wiecie, jestem ogromną pasjonatką robienia zdjęć.Uwielbiam  fotografować otaczająca mnie rzeczywistość. Robię tych zdjęć sporo aparatem, ale też i telefonem "cykam" ich dużo. Konto na instagramie założyłam już jakiś czas temu. Z początku miał być moim prywatnym dziennikiem, w którym będę zamieszczała zdjęcia z telefonu. Nie zależało mi na jakości, ale na treści. Umieszczałam tam ważne i błahe momenty z prawie każdego dnia. Traktowałam ten portal jako pamiętnik. 


Kiedy przeglądam swojego instagrama od samych początków widzę jak bardzo nie dbałam kiedyś, o jakość swoich zdjęć. Czy to źle? Myślę, że nie. Dzięki temu mogę obserwować, jak się rozwijam. Jak zmienia się moje postrzeganie estetyki zdjęć. Wiem też, że warto pracować nad tym dalej, ponieważ efekty są naprawdę mocno widoczne. Z czasem zwiększałam swoją intensywność dodawania zdjęć. Starałam się też połączyć to konto z moim blogiem. Zaczęłam więc dodawać zapowiedzi testowania, kosmetyki, trochę może mody. Jedynie ze zdjęciami swojej osoby miałam problem, ale i do tego przekonałam się z czasem.


Kiedyś królowały u mnie zdjęcia ciemne, nostalgiczne, pochmurne. Teraz staram si,ę by były one jasne, przejrzyste i przyjemne dla oka. Wciąż mam przed sobą wiele pracy, ale chętnie będę działać dalej. Zastanawiałam się też, czy nie założyć drugiego konta i rozdzielić zdjęcia blogowe i prywatne. Po przemyśleniu zdecydowałam się zostać przy jednym. Ta opcja wydaje mi się najlepsza. Nadal będę zamieszczać tam miszmasz, ale to mój miszmasz, w którym czuje się dobrze :D

Jedne zdjęcia lecą prosto z telefonu, zostają wtedy poddane prostej obróbce, którą oferuje nam sama aplikacja. Jeśli decyduję się na zdjęcia z aparatu ( a coraz częściej takie dodaje) to są one wcześniej poddane obróbce komputerowej.

Lubie też inspirować się zdjęciami innych osób. Instagram zdecydowanie wygrywa z Facebookiem i to na tej pierwszej aplikacji spędzam zdecydowanie więcej czasu. Często przeglądam zdjęcia innych i staram się zostawiać ślad nie tylko serduszkiem, ale i komentarzem.


A co wy myślicie o tej aplikacji? Możecie śmiało zostawiać link do siebie lub swój nick. Z chęcią odwiedzę i zostawię jakiś ślad swoich odwiedzin. Do siebie też zapraszam klik.

Komentarze

  1. Korzystam z Instagrama, ale głównie w celach blogowych. Rzadko daję coś ze swojego prywatnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzę w sumie IG blogowego, a prywatę dodaję w głównej mierze na story :D Lubię bardzo IG, ale denerwują mnie te nachalne reklamy i obcinanie zasięgów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięcia zasięgów są straszne... później wchodzę do kogoś na profil i jestem w szoku jak wielu zdjęć nie widziałam, bo mi się nie wyświetliły. A jednak często siedzę na tym instagramie, więc aż tylu bym nie przegapiła. Reklamy też bywają irytujące :D

      Usuń
  3. Śledzę Cię (dzikuska26).
    Założyłam instagram sama nie do końca wiedząc po co, i wyszedł taki pomieszany niby blogowy ale jednak wrzucam też inne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Cię obserwuję :D W sumie to fajny sposób, by jednak blogowe koleżanki podejrzeć też troszkę bardziej prywatnie :D

      Usuń
  4. Ooo kurde, ale zdjęcia teraz to masz piękne. Mam sama tą aplikacje i również dodaję zdjęcia, ale mi bardziej zależy na zdjęciach ponieważ są to wspomnienia z danego dnia niż jak podpisuje :)
    Zapraszam cię do mnie PINAXI.BLOGSPOT.COM
    Oczywiście zostawię instagrama Paulindzer mam nadzieje, ze zaobserwujesz, a zrobię to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prowadzisz insta :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega się rozwinęłaś jeśli chodzi o robienie zdjęć.
    P.S. Masz śliczne pędzle ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero zaczęłam przygodę z Instagramem, wcześniej nie byłam do niego przekonana , obserwuje Cię na Insta i zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!Ja się boję tego instagrama jak ognia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam instagrama.
    Uważam go za zbędny :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So many beautiful photos of you looking so stylish and pretty

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest niesamowite jak człowiek się zmienia zmieniają mu sie upodobania :* Ja uwielbiam Twojego Instagrama :* Buiaki *

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, very nice pics on Instagram. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  13. I really love the pictures!!

    Love,
    Dascha

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    you have amazing recaps my dear. Love your insta feed :D

    NEW OUTFIT POST | Psychologists Sessions: Things That You CAN LEARN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zdecydowanie wolę IG od FCB :) kolorowe zdjęcia to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również spędzam więcej czasu na Instagramie niż na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ola w czerwonych włosach, kiedy to było! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post and pictures!! So cool!!
    xx
    Mónica Sors
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio weszłam na Twojego instagrama i ostatnie zdjęcia są naprawdę dobre, szczególnie podoba mi się to robione na plaży, z kwiecistą bomberką:)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. So nice post. Loves...

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I will search you in Instagram!
    Have a great weakend!
    Bom fim de semana!
    http://asreceitasdamaegalinha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śledzę Cię Kochana śledzę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie pomyślałabym, że kiedyś Twój IG był taki nostalgiczny i szarawy :D Zaczęłam go obserwować, gdy stał się taki kolorowy i pozytywny :)
    Też lubię zjechać na sam dół i zobaczyć swoje postępy. To jak zdjęcia stawały się coraz bardziej dopracowane.
    Założyłam konto blogowe, ale prawdziwi znajomi zaczęli mnie na nim obserwować. Później założyłam drugie konto, które jest uporządkowane i dotyczy tylko stylizacji, mody i kosmetyków :) Na tym pierwszym natomiast zapraszam na bloga i dodaję więcej zdjęć robionych przez siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka