Spotkanie z PUR

Cześć!

Jakiś czas temu miałam okazję miło spędzić czas w towarzystwie kosmetyków marki PÜR Cosmetics. W gliwickim gabinecie kosmetycznym "Twój Kosmetolog" odbyło się spotkanie z tą marką. Dziś z ogromną przyjemnością zapraszam Was na krótką fotorelację z tego wydarzenia!


Poznajcie Panią Magdalenę Marędziak (z lewej), która prowadzi wspomniany gabinet kosmetyczny oraz Panią Magdalenę Rychel, przedstawicielkę marki PÜR Cosmetics. Dzięki ich wspólnej pasji i zaangażowaniu odbyło się ciekawe spotkanie. Zaproszone Panie mogły skorzystać z wykonania profesjonalnego makijażu kosmetykami PÜR. Była to nie tylko świetna okazja do wymiany wspólnych doświadczeń, ale także możliwość praktycznego zapoznania się z prezentowanymi produktami. Dzięki pomocy obu Pań wszystkie uczestniczki spotkania mogły sprawdzić jak dany kosmetyk zachowuje się na ich skórze, a także skorzystać z porady w celu dobrania odpowiedniego podkładu, cienia, szminki czy innego kosmetyku. Tego dnia można było również skorzystać ze specjalnej zniżki na kosmetyki marki PÜR Cosmetics.




Przedstawicielka marki Pani Magdalena Rychel z dużym zaangażowaniem i starannością tworzyła piękne makijaże. Efekty jej pracy podkreślały naturalne, kobiece piękno. Spotkanie z marką PÜR dla każdej z zaproszonych Pań przebiegało w przyjaznej, miłej atmosferze. Pani Magda z wielkim zapałem opowiadała o wszystkich kosmetykach, jak również z przyjemnością odpowiadała na każde pytanie. Potrafiła zadbać o to, aby każdy gość poczuł się komfortowo. Dzięki temu każda z Pań wychodziła ze spotkania w bardzo dobrym humorze, bogatsza o nowe doświadczenia kosmetyczne. Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu i osobiście poznać przedstawicielkę marki PÜR Cosmetics. To niezwykle ciepła i miła osoba z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Uważam, że warto skorzystać z tego typu spotkań jeżeli tylko macie taką okazje.




A teraz kilka słów o samych kosmetykach PÜR, które na spotkaniu zebrały wiele pozytywnych opinii. Panie odwiedzające salon "Twój Kosmetolog" były bardzo zadowolone z ich jakości. Sama chętnie oglądałam wszystkie produkty i przyznaję, że zrobiły na mnie duże wrażenie. Cienie mają intensywną pigmentację i pięknie się mienią. Kuszą również modnymi kolorami. Róż do policzków ma świetne opakowanie, dzięki czemu jest kosmetykiem nie tylko dobrym jakościowo ale także funkcjonalnym. Natomiast w bogatej ofercie podkładów każda z nas znajdzie coś dla siebie. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji poznać tej marki, to szczerze ją Wam polecam.






Czy może są tu Panie ze Śląska? :) Gorąco zachęcam do obserwowania profilu salonu kosmetycznego "Twój kosmetolog" na Facebooku, aby nie przegapić kolejnego spotkania z PÜR Cosmetics. Z czystym sercem mogę Wam obiecać: przyjazną atmosferę, profesjonalne doradztwo, świetne towarzystwo i dobre jakościowo produkty. Zadowolenie gwarantowane! Koniecznie obserwujcie czy może i Waszej okolicy ktoś nie organizuje spotkania z tą marką. 

Dzięki uprzejmości Pani Magdaleny Rychel mam okazję osobiście przetestować produkty PÜR Cosmetics i za jakiś czas podzielę się z Wami ich recenzją. Dajcie koniecznie znać czy znacie jakieś produkty tej marki. A może już teraz macie swoich ulubieńców. Jeżeli po przeczytaniu tego posta macie ochotę przyjrzeć się bliżej produktom PÜR to podpowiem Wam, że naprawdę warto! :)



Komentarze

  1. Używam tych kosmetyków od lipca cenie sobie trwałość bez efektu maski. Polecam każdej pani, która lubi produkty łatwe w obsłudze z zawsze zaskakującym efektem WOW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testowac tych kosmetyków. Ciekawe czy byłabym z nich zadowolona.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne takie spotkanie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale chetnie wybralabym sie na takie spotkanue

    OdpowiedzUsuń
  5. o chętnie wejdę na ich stronkę ;) Super spotkanie i ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    seems to be an amazing event my friend :D sounds great products

    NEW FASHION POST | FALL/WINTER: THE STATEMENT PIECES THAT YOU MUST HAVE :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, zupełnie nie znałam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tą markę :) Jestem z Dolnego Śląska, ale w Gliwicach mieszka od niedawna moja starsza córka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, czekam na recenzję 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej marki! Gdybyś się trochę przesunęła i zasłoniła twarz modelki, to by wyglądało jakbyś miała dwie pary rąk XD Fajnie by to wyglądało, jakbyś była nago. Ale wiem,że to niemożliwe, tylko tak głośno myślę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz czesciej spotykam ta marke Pür :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spotkanie ;) Marki Pur wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki ale bardzo fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ich produkty na Instagramie i paletki cienie wyglądają bajecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie znam tej marki, ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale spotkanie musiało być bardzo fajne ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting products! This cosmetics seems to be very good)
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej marce, bardzo podoba mi się paletka cieni i jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o tych kosmetykach :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że spotkanie odbyło się w tak miłej i przyjaznej atmosferze. Chciałabym, żeby mnie ktoś kiedyś tak profesjonalnie pomalował :D
    Paletka i te marmurkowe opakowania są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja siostra skorzystała z oferty www.akar.olsztyn.pl - jej salon ma wiele do zaoferowania!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka