Nowości + Najbliższe testy!

Cześć!

Znów ruszam z pełną parą. Mam dla was ogrom nowości, którymi chętnie się z wami podzielę. Może w ostatnim miesiącu, moja aktywność nieco zmalała, ale tylko dlatego, że zbierałam wenę. Mam kilka ciekawych pomysł, które  chciałabym zrealizować. Myślę, że się wam spodobają. A dziś zapraszam na przegląd nowości.
Wracając jeszcze do moich pomysłów. Chciałabym, by przynajmniej raz w miesiącu, na moim blogu pojawił się artykuł, dotyczący pielęgnacji lub urody. Czy byłybyście też chętne, poczytać o zabiegach u kosmetyczek? A może ciekawi Was, jak wygląda zabieg przedłużania rzęs i czy warto go wykonać? A może macie jakieś pytania do Pań, które wykonują w salonach kosmetycznych swoje usługi? Komentujcie! Z chęcią poznam waszą opinię i postaram się zorganizować kilka, ciekawych artykułów.

A teraz przejdźmy do nowości!

W najbliższym poście, pojawi się recenzja zestawu startowego od PUR! Koniecznie musicie ją przeczytać, a więc zapraszam w sobotę! Jeśli jeszcze nie czytaliście relacji z eventu PUR, musicie to nadrobić. Klik! Jeśli jesteście zainteresowani takim eventem z tą marką koniecznie zajrzyjcie TUTAJ - Możecie zapisać się na spotkanie, warto!


Dove przesłało mi pięknie pachnącą paczuszkę.  Znalazłam w niej zestaw kosmetyków do włosów i ciała. Czy jesteście ciekawi, czym teraz rozpieściła mnie ta marka? Dodatkowo, smaczna herbata, która kwitnie przy zaparzaniu, oraz ryż do sushi. Lady Awa, może jakieś tasty?


Kosmetyki Revers, zaskoczyły mnie pozytywnie już w TYM poście. Otrzymałam kolejną paczuszkę, pełną ich dobroci. Czy warto zwrócić na nie uwagę? Czy się sprawdzają? O tym opowiem wam już nie długo.


Wczoraj dotarła do mnie paczka od Delia. Znalazłam w niej kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Jest tego naprawdę sporo! Już za miesiąc, opowiem Wam, jak się zawartość spisała. Widzicie tu coś dla siebie?


Na którą recenzję czekacie najbardziej?

Komentarze

  1. Kiedyś miałam jedną paczuszkę od Revers kosmetyki ciekawe, Dove chętnie bym poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. revers mnie kusi :) ale czekam na recenzję :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ile tu dobroci ! :D Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam również zestaw od Delii. Fajnie nas rozpieścili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ile nowości! Miłego testowania :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ciekawych nowości. Udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka