Figura Suplementy diety

Cześć kochani!


Serdecznie przepraszam, że nie przychodzę z recenzjami Shinyboxa jak obiecałam, niestety nie mam na to zbytno teraz czasu, ale z całą pewnością one się pojawią!
Jeszcze dziś odwiedzę wszę blogi i na pewno poczytam sobie co tam napisaliście ciekawego!


Za to dziś przychodzę do was z jedną, z współprac które udało mi się nawiązać.
W ciągu dwóch dni dostałam, aż cztery paczki i jestem wręcz szczęślia!

Dziś FIGURA SUPLEMENTY DIETY <- Zapraszam serdecznie na stronę.

Dostałam aż 4 pudełeczka! W każdym pudełeczku inny ciekawy produkt:



Jako pierwszy

FIGURA
Forever







suplement diety
herbatka o smaku owocowym
20 saszetek

Dla kogo? :
Jeżeli twoja przemiana materii zwalnia z wiekiem, zauważasz oznaki upływającego czasu, skóra traci jędrność, pojawiają się zmarszczki, dodatkowo coraz częściej odczuwasz zmęczenie i brak energii wybierz Figurę forever.

(Nie będę wam pisała składu i innych ciekawych rzeczy, bo wystarczy, że klikniecie w nazwę produktu, a wszystko będziecie mieli jasno na białym, a mój post nie będzie niepotrzebnie przedłużany! SERDECZNIE ZAPRASZAM DO KLIKANIA!)


Kolejna rzecz



FIGURA
Detox


suplement diety
herbatka o smaku cytrynowym
20 saszetek
 Dla kogo?:
Jeżeli odczuwasz negatywny wpływ zanieczyszczonego środowiska, prowadzisz intensywny tryb życia, intensywnie ćwiczysz, aby zachować formę, a może czynnie lub biernie palisz/paliłaś tytoń - Figura detox jest idealna właśnie dla Ciebie!



Następnie



 FIGURA
No-Appetite



suplement diety
Proszek o smaku ananasowo- pomarańczowym
15 saszetek

 Dla kogo?:

Jeśli masz problem z nadwagą, podjadasz pomiędzy posiłkami, nie możesz się oprzeć słodyczom, zdarza Ci się jadać więcej niż wymaga tego dieta - przejdź na dietę niskokaloryczną i stosuj Figurę no-appetite.










I już ostatnia rzecz:

FIGURA
Extraslim

suplement diety
60 kapsułek


Dla kogo?:

Jeżeli stosowałaś różne diety bez spodziewanego rezultatu, prowadzisz siedzący tryb życia, potrzebujesz dodatkowego spalenia tkanki tłuszczowej, a może masz wrażenie, że Twój metabolizm jest zbyt wolny - najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie Figura extraslim.









Jeszcze raz serdecznie dziękuję za paczkę, a was zapraszam na ich facebooka  https://www.facebook.com/mojanowafigura?fref=ts koniecznie polubcie! Oraz do klikania w odnośniki!

(pudełko shinyboxa posłużyło mi jako podstawka, proszę się tu niczym nie sugerować!)

Komentarze

  1. jakoś nie umiem się przekonać do tej figury

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś takim rzeczom nie ufam :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi to jakos jest niepotrzebne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. raz na jakiś czas lubuę sobie kupić takie odchudzające herbatki;)Widze tu same fajne produkty:)
    Zapraszam Cię do wspólnej obserwacji,ja już klikam u Ciebie;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak na razie nie musze narzekac :D
    Dziękuje za odwiedziny
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY BLOG C;
    ZAPRASZAM DO MNIE C; http://andzia-o-o.blogspot.com/
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka