BELL Wielozadaniowy korektor do twarzy

Hej!

Cześć wszystkim! Dziś mam dla Was recenzję korektorów do twarzy  Bell. Z kosmetykami tej firmy miałam już okazję poznać się nieco wcześniej. Pamiętam, że kiedyś wygrałam całą paczuche ich kosmetyków i byłam zachwycona jakością. Ciężko jednak było je gdzieś znaleźć, czy zdobyć. Teraz szufladki Bell znajdziemy w każdej biedronce, są więc łatwo dostępne. Ostatnio w moje ręce trafiła kolejna paczka ich kosmetyków i z chęcią podzielę się z Wami moją opinią o nich. Dzisiaj przyjrzymy się wielozadaniowemu korektorowi do twarzy. Jesteście ciekawi czy warto po niego sięgnąć? Zapraszam do czytania dalej!



O produkcie:

Nowoczesny korektor dostosowany do każdego typu cery, niezależnie od jej potrzeb. Każdy z pięciu kolorów ma inną funkcję:

Zielony – maskuje zaczerwienienia i popękane naczynka. Nałóż go punktowo w miejscach ze skłonnością do podrażnień i zaczerwienień. Stosuj pod podkład.
Różowy – rozświetla, optycznie wygładza i zapewnia efekt wypoczętego oka. Nałóż w miejscach, gdzie skóra wydaje się szara i zmęczona. Jeśli masz jasną cerę, zamaskuj nim cienie pod oczami. Stosuj pod podkład.
Odcienie beżowe – maskują niedoskonałości cery. Możesz je stosować zarówno pod podkład, jak i po jego nałożeniu – jeśli chcesz osiągnąć silniejszy efekt krycia. Odcienie możesz mieszać ze sobą, by dostosować kolor do karnacji.
Żółty – intensywnie rozświetla i ukrywa cienie pod oczami. Możesz też zastosować go punktowo w miejscach, gdzie skóra ma siny lub fioletowawy odcień.




Moja opinia:

Produkt otrzymujemy zapakowany, w okrągłe opakowanie. Wieczko produktu jest przezroczyste, dzięki czemu, możemy zobaczyć, co znajduję się w środku. Na wieczku znajdziemy także nazwę produktu i logo firmy. Ta przeźroczysta pokrywka jest szczelnie zakręcana. Opakowanie jest dość proste, plastikowe i raczej trwałe. Nie mam żadnych zarzutów. Po otwarciu widzimy podzielone korektory na pięć cześć. Wydobyć je możemy albo palcami, albo pędzlami. W zależności jak kto woli, jak kto lubi. Ja wybieram palce ;) Opakowanie jest dość zgrabne, małe, poręczne. Łatwo jest je schować do kosmetyczki i mieć zawsze przy sobie.

Jak widzicie, w środku znajdujemy pięć kolorów. Są one dość zróżnicowane i każdy kolor ma swoje przeznaczenie. Świetnie, że producent umieścił wszystkie kolory w jednym produkcie. Bardzo lubię korektory w takim właśnie zestawieniu, dzięki czemu moja kosmetyczka nie jest zawalona większą ilością kosmetyków. Oczywiście na co dzień, nie używam wszystkich pięciu kolorów. Często bywa tak, że to tylko jeden lub dwa z nich są mi potrzebę. Zdarzają się jednak też takie dni, kiedy to więcej kolorów wchodzi w grę. Tak więc warto mieć taką paletkę przy sobie.


Podoba mi się zestawienie kolorów. Używałam kiedyś podobnej paletki z Wibo, jednak to kolory Bell bardziej przypadły mi do gustu. Ładnie stapiają się one z moim kolorem twarzy. Po prostu  lepiej te kolory ze mną współpracują. Jeśli chodzi o konsystencję to zaskoczyła mnie ona  na plus. Jest mocno kryjąca, ale i lekka. Łatwo można stopniować ilość produktu, w stosunku do krycia jakie chcemy osiągnąć i ilości jaka jest nam potrzebna. Mimo to, nie robi się nam na twarzy żadna skorupa, produkt nie zbija się, nie roluje, jest bardzo kremowy. Śmiało możemy też nałożyć na niego podkład, bez żadnych obaw. Krycie jest po prostu świetne, konsystencja zasługuje na ogromny plus. 

Kolor zielony często mnie ratuje. Świetnie nadaje się do krycia zaczerwienień na naszej twarzy i dobrze radzi sobie z widocznymi naczynkami. Ja niestety takie na twarzy posiadam i już niewielka ilość tego produktu pozwala mi je sprawnie zakryć, tak jak inne zaczerwienienia. Żółty jest świetny pod oczy. Ładnie rozświetla tą okolice i kryję nieestetyczne cienie, nawet te większe. Wcześniej raczej używałam płynnych korektorów, ze względu na cienka skórę , jednak konsystencja tego produktu sprawdziła się yu  świetnie i ten żółty odcień jest często prze zemnie stosowany. Różowy ma przyjemny łososiowy kolor, dzięki czemu nie będzie zmieniał nam koloru podkładu. Na moje cienie pod oczami, jednak kolor żółty sprawdza się lepiej.  Mamy też dwa odcienie beżu, jaśniejszego używam do poprawek w ciągu dnia, a ciemniejszego do delikatnego modelowania twarzy. Myślę, że kolorki są naprawdę świetnie dobrane dla osób z jasną karnacją do karnacji średniej.


Produkt ten u mnie sprawdził się świetnie. Solidne opakowanie, dobra konsystencja i świetne dobranie kolorów sprawiło, że ten wielozadaniowy korektor stał się moim ulubieńcem. Idealny na co dzień.

Komentarze

  1. Fantastic post!
    Kisses :)

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny, czasem zieleń się przydaje ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie mam ten z Wibo, ale ma jeden minus - brak w nim żółtego, którego potrzebuję. Także jak skończę ten z Wibo to pewnie przerzucę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor mi się podoba, ale sowa skradła serce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna paletka, chętnie poszukam jej w drogerii, bo widzę, że warto w nią zainwestować ;)

    Udanego dnia moja droga :)
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great review dear! ♥
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/03/zaful-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Great colours!
    http://asreceitasdamaegalinha.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, oh, wow, the concealer is really pretty. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go ale dopiero zaczynam testy i już się nie mogę doczekać kiedy bardziej go poznam :-) Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie uzywam takich koleczek, ale na pewno niektorym osobom sie przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. hi i like in particular the pink and yellow :))
    nice blog... would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review
    Thanks for sharing these swatches
    Have a nice weekend
    Best

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    nice review my dear :D I'm totally addicted to concealers :D

    NEW WISHLIST POST | Facial Skin Care Acids? Will Be Worth?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj będę musiała się chyba rozejrzeć za tymi korektorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie używam tego typu "kółeczek" :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  17. Katuję odkąd kupiłam - zielony pod podkład na zaczerwienienia a żółty na korekort pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat bardzo rzadko sięgam po korektory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing ! Thanks for sharing!
    Have a nice weekend! ������

    OdpowiedzUsuń
  20. Bede musiala pomyslec o tym kosmetyku.

    Zapraszam na najnowszy post.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2017/03/stroj-345-sukienka-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko używam korektorów więc i taka paleta nie znalazłaby u mnie zastosowania. Pod oczy wolę jednak lżejsze formuły.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka