Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03

Hej!

Jeśli czytacie mojego bloga, to pewnie natknęliście się na recenzję serum od bionigree, a dziś mam dla Was, kolejny ich produkt. Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów. Dziś zaprezentuję wam, czy sprawdzi się tak samo dobrze, jak serum i czy skradł moje serce. Jeśli jesteście ciekawi, co sądzę o tej odżywce i czy ją polecam, zapraszam do czytania tego postu dalej.


O produkcie:

Odżywka nawilżająca BIONIGREE BASIC_03 to trzeci kosmetyk trychologiczny linii BASIC (podstawowej linii kosmetyków naturalnych do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki BIONIGREE). Ma działanie odżywcze, odbudowujące i intensywnie nawilżające skórę głowy i włosy. To specjalistyczny produkt kosmetyczny do użytku profilaktycznego i wspomagającego leczenie poważnych dolegliwości skóry głowy i włosów.

Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów), o polskim pochodzeniu i działaniu nawilżającym. Przeznaczony jest do stosowania na wszystkich rodzajach skóry głowy i włosów. 
Unikalna receptura i bogactwo naturalnych składników sprawiają, że jest to kosmetyk trychologiczny, który: 
- intensywnie odżywia, odbudowuje i nawilża zniszczoną zabiegami i nieprawidłową pielęgnacją strukturę skóry głowy,
- wzmacnia włosy i cebulki włosowe, 
- chroni komórki macierzyste skóry głowy,
- opóźnia proces starzenia komórek macierzystych skóry głowy i jego oznaki,
- zapobiega elektryzowaniu się włosów,
-  zapewnia właściwą ochronę przed szkodliwymi czynnikami. 

Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 jest dostępna w poręcznej, wytrzymałej 200 ml plastikowej buteleczce z pompką ułatwiającą aplikację kosmetyku.

Skład oraz więcej informacji, znajdziecie tutaj.


Moja opinia:

Opakowanie:  Plastikowa butelka z pompką to zdecydowanie duży atut, który ułatwia użytkowanie produktu. Przeźroczystość opakowania pozwala nam obserwować zużycie produktu. Pompka działa bardzo sprawnie i wydaje odpowiednie porcje odżywki. Dozownik ma pokrętło, które umożliwia zablokowanie go. Na buteleczce, przyklejona jest biała, minimalistyczna etykietka. Bardzo przypadła mi ona do gustu. Jest ładna i czytelna. A z tyłu opakowania, znajdziemy wszystkie potrzebne nam informacje. Wszystko w jednym miejscu i to mi się podoba. 


Konsystencja: Konsystencja odżywki, bardzo mnie zaskoczyła. Powiem wam szczerze, że nie spodziewałam się, że odżywka może być aż tak wodnista, rzadka. Kolor kremowy, jasny, nieprzeźroczysty. Jest to produkt, przeznaczony do skóry głowy, a nie na całą długość włosów. Tak więc, dzięki tej konsystencji, łatwo możemy dotrzeć na skórę. Rozprowadzenie odżywki jest zdecydowanie proste. I nie musicie też obawiać się o wydajność odżywki. Jeśli będziecie stosować się do zaleceń, czyli będziecie nakładać produkt na skórę głowy, to odżywka starczy wam na naprawdę długi okres. Najlepiej nalać sobie trochę odżywki na wewnętrzną skórę głowy i w taki sposób ją nakładać.

Zapach: Odżywka pachnie bardzo ładnie, delikatnie, naturalnie. Jest to zapach słodkawy, owocowy i bardzo wyrazisty. Bardzo mi się on spodobał. Zapach utrzymuje się na skórze głowy, ale by go wyczuć, ktoś musiałby zbliżyć swój nos do waszych włosów :D


Działanie: Czyli coś, co interesuję was najbardziej. Czy produkt faktycznie działa? I jak działa? Na te dwa pytania, chciałabym wam odpowiedzieć. Jak już wiecie, nakładanie produktu na skórę głowy jest banalnie proste tak jak i spłukiwanie. Nie warto marnować produktu na całą długość włosów. Przy stosowaniu tej odzywki, skóra była lekko zaczerwieniona, ale efekt ten wskazywał na działanie produktu i bardzo szybko mijał. W ten sposób włosy zostają pobudzone do wzrostu. I faktycznie, zauważyłam, że na mojej głowie pojawiło się wiele nowych "baby hair". Odżywkę stosuję od około dwóch miesięcy. Pewnie na samej głowie, też pojawiły się nowe włosy, ale nie jest to tak widoczne, jak przy linii włosów. Skóra głowy została odżywiona i nawilżona. Jeśli potrzebujecie produktów, które faktycznie nawilżą skórę głowy i zadbają o nią, to polecam produkty bionigree. One potrafią zdziałać cuda. Włosy są odbite od nasady, łatwo się układają i nie plączą się. Świeżość utrzymuję się u mnie dłużej niż przed używaniem produktów bionigree. Włosy przetłuszczają się zdecydowanie wolniej. Mimo wszystko najbardziej jestem zadowolona z tego, jak poprawił się stan skóry głowy. Teraz jest ona zdrowa i moje włosy mogą roznąć zdrowe.

Polecam!

Komentarze

  1. Chetnie kupie. Dotychczas używałam odzywki do skory głowy Nacomi, ale raczej nie widzę efektów jej działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oczarowała mnie ta odżywka tak mocno jak serum, ale krzywdy też nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy :) będę musiała się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam i tym produkcie u marce :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O marce coś słyszałam, ale o tym produkcie nie. Chętnie bym go wypróbowała!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! W najnowszej notce kilka słów na temat tego, dlaczego warto i kiedy obciąć włosy, a także moja mała metamorfoza :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    looks fantastic my friend. The brand seems to be great!
    nice review

    NEW REVIEW POST | Your Face Deserves: CLEANING, HYDRATION AND LUMINOSITY!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka ostatnio bardzo popularna na blogach. Niestety nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie się zapowiada- bardzo podoba mi się jej dozownik :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, this product looks great. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    as I said, I really want to try my friend :D sounds peeeeerfect

    NEW TIPS POST | 2 steps and… BIG, PERFECT AND EVY EYELASHES :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obawiałam się, że odżywka może wzmagać przetłuszczenia się skóry głowy, a tutaj taka miła niespodzianka! Z przyjemnością po nią sięgnę, moim włosom i skórze głowy przyda się małe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo się słyszy o tej marce, nie znam jej jeszcze osobiście 😎

    OdpowiedzUsuń
  15. great post!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi by się przydała taka odżywka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka